گزارش خبری

19 گوسفند در روستای گرماب بخش دینور توسط دو گرگ تلف و زخمی شدند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 305978|08:42 - 1397/07/23
نسخه چاپی
19 گوسفند در روستای گرماب بخش دینور توسط دو گرگ تلف و زخمی شدند
پایگاه خبری امروله : در پی حمله دو قلاده گرگ وحشی سبب تلف شدن ۷ رأس گوسفند و زخمی کردن ۱۲ راس گوسفند میش در روستای گرماب دینور شهرستان صحنه شد.

به گزارشامروله، در پی حمله دو قلاده گرگ وحشی  سبب تلف شدن ۷ رأس گوسفند و زخمی کردن ۱۲ راس گوسفند میش در روستای گرماب دینور شهرستان صحنه شد.

 

 جوانمیر یزدانی صاحب دام های تلف شده در گفتگو با خبرنگار امروله عنوان کرد: حمله ۲ گرگ  با نشان پلاک محیط زیست ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه به منزل مسکونی اینجانب در روستای گرماب ، سبب تلف شدن  ۷ رأس گوسفند وزخمی شدن ۱۲ راس گوسفند میش گران قیمت شده است.

 

«جوانمیر یزدانی» گفت: در حمله  گرگ های گرسنه تعدادی از دام های که منبع درآمد بنده وخانواده ام بود تلف شد و  با اشاره به وضعیت نامناسب مالی این دامدار تصریح کرد: با همکاری شورای روستا، تلف شدن این دام‌ها از سوی کلانتری صورت‌جلسه و طی نامه‌ای به ادارات زیربط ارسال شده است .

 

یزدان اضافه کرد: نیاز است محیط‌ زیست برای پرداخت.خسارت به بنده مساعدت کند.

 

یزدانی درپایان گفت: باتوجه به کوهستانی بودن منطقه در اطراف روستای گرماب دره‌های عمیقی وجود دارد که  تعداد زیادی از این گرگ‌ها در آنجا رها است و بارها اهالی آنها را دیده‌اند.از مسئولان محترم تقاضامندیم که این مشکل را برسی کنند تا دامدار دیگری در روستاهای همجوار دچار اینگونه مشکل و خسارات مالی و روحی  نشوند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد