مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه عنوان کرد:

رسیدگی به ۱۵۰ شکایت مردمی از عملکرد تاکسی ها در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 305982|10:47 - 1397/07/23
نسخه چاپی
رسیدگی به ۱۵۰ شکایت مردمی از عملکرد تاکسی ها در کرمانشاه
مرصادنیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از رسیدگی به ۱۵۰ شکایت مردمی از عملکرد تاکسی ها خبر داد.

به گزارشامروله، سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون به ۱۵۰ شکایت مردمی به دلیل دریافت اضافه بها و امتناع حمل مسافر در کرمانشاه رسیدگی شده است.

وی افزود:پرونده ۱۰ مورد از رانندگان مورد شکایت واقع شده به این دلیل که برای دومین بار مرتکب تخلف شدند به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه همچنین از ارجاع پرونده ۱۰ نفر از رانندگان متخلف به کمیته انضباطی خبر داد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: تعدادی از مابقی رانندگان متخلف تعهد سازمانی و تعدادی دیگر نیز تعهد محضری اخذ شد تا در صورت  تکرار نسبت به ارجاع پرونده آنان به کمیته انضباطی و تعزیرات حکومتی اقدام شود.

وی بیان کرد: همشهریان هرگونه پیشنهاد و انتقاد از اضافه بها را به صورت تلفنی از طریق شماره تماس های ۸۲۱۱۹۴۸ و ۸۲۴۶۵۶۵  و یا مکتوب به تاکسیرانی اطلاع رسانی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم اطمینان داشته باشند بلافاصله پس از اطلاع موارد تخلف به سرعت با راننده متخلف برخورد خواهد شد و نتیجه به شاکی اطلاع داده می شود.