امروله گزارش می دهد

طرح‌های نیمه‌تمام صحنه زیر ذره‌بین استاندار

سرویس: شهرستانکد خبر: 306037|14:56 - 1397/07/26
نسخه چاپی
طرح‌های نیمه‌تمام صحنه زیر ذره‌بین استاندار
استاندار کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران استان از طرح‌های نیمه تمام شهرستان صحنه بازدید کرد.

به گزارشامروله، هوشنگ بازوند امروز پنجشنبه به همراه برخی از مدیران استان به شهرستان صحنه سفر کرد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان از برخی پروژه های نیمه تمام بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه‌ها قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه ابتدا در محل مجتمع ۲۰ هزار رأسی پرورش دام سبک اصیل در روستای حسن آباد بخش دینور حضور یافت و از سه پروژه این مجتمع شامل احداث کمربند سبز با گونه های مثمر، احداث باغ انگور در مسیرهای اصلی و احداث بادشکن و ایجاد سایه با گونه غیر مثمر بازدید کرد.

 این مجتمع پروژه در منطقه دینور شهرستان صحنه با مساحتی بالغ بر ۳۸ هکتار و با هدف پرورش بُز شیری و گوسفند مولد جهت تولید شیر، بزغاله و گوسفند نر و ماده اصیل در آستانه بهره برداری از فاز اول است.

پروژه مذکور با میزان حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال و پیش بینی میزان اشتغال مستقیم ۱۲۰ نفر و غیرمستقیم ۹۰ نفر از پروژه های شاخص با رویکرد تولید و اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته کشور و در مسیر تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

برنامه دیگر استاندار کرمانشاه بازدید از یک گلخانه در بخش دینور بود که سالانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ تن محصولاتی نظیر گل رز، کدو و گوجه فرنگی در آن تولید می شود.

همچنین بازدید از پروژه آبیاری ۲۸۰۰ هکتاری تحت فشار جامیشاندر حوزه دینور که ۲۲ روستا را در برمی‌گیرد از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه استاندار کرمانشاه به این شهرستان بود.

استاندار کرمانشاه بعد از بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام در کارگروه اشتغال شهرستان صحنه برای بررسی وضعیت طرح‌ها و برنامه‌های این شهرستان حضور یافت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد