استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

خروج از سیستم مدیریتی سزای مدیران مانع‌تراش برای تولید

سرویس: شهرستانکد خبر: 306038|14:58 - 1397/07/26
نسخه چاپی
خروج از سیستم مدیریتی سزای مدیران مانع‌تراش برای تولید
پایگاه خبری امروله : استاندار کرمانشاه گفت: حمایت از تولید اشتغال اولویت استان است و مدیرانی که در مسیر اشتغال و تولید مانع تراشی کنند جایی در سیستم مدیریتی استان ندارند.

به گزارشامروله،  هوشنگ بازوند امروز پنجشنبه در جلسه شورای اشتغال استان کرمانشاه که در شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار داشت:حمایت از تولید و اشتغال اولویت  استان است و مدیرانی که در مسیر اشتغال و تولید مانع تراشی کنند جایی در سیستم مدیریتی استان ندارند.

 



وی افزود: مدیران حوزه آب در شرایطی مانع کشت برنج در شهرستان صحنه می شوند که همین آب مازاد به خوزستان می رود و در آنجا ۶۰ هزار هکتار برنج کاری دارند لذا همین رویه ها باعث شده کرمانشاه همیشه در رده های بالای بیکاری کشور باشد.

 



استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این آب مازاد می تواند در اختیار کارآفرینان و سرمایه گذاران جهت اشتغال زایی قرار گیرد گفت: اجرایی نشدن مصوبات موجب بی اعتمادی مردم به مسئولین می شود.

 

 

وی همچنین از ساخت سالن ورزشی ۶۰۰ متری در بخش دینور خبر داد و گفت: برای ساخت مدرسه ۶ کلاسه این بخش اداره کل نوسازی مدارس استان آمادگی لازم را دارد و فقط اگر خیران زمین را در اختیار آن ها قرار دهند شهرداری اقدامات لازم را انجام می دهد.

 

 

بازوند همچنین بر جانمایی و ساخت غسالخانه دینور تا هفته آینده تاکید کرد وابراز داشت: ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت المان مزار شهدای گمنام این بخش هم مصوب شود.

 

 

وی بر استفاده جونان از فضاهای ورزشی تاکید کرد و تصریح کرد:۱۲۰ میلیون ریال جهت استفاده جوانان دینور به صورت رایگان از سالن های ورزشی به مدت یک سال قرار می گیرد.

 

 

در کارگروه اشتغال مشکل تعدادی از کارآفرینان بخش دینور که نیازمند دریافت تسهیلات از بانک ها بودند، مطرح و حل شد و همچنین ۱۲ میلیارد ریال جهت ایجاد یک سالن ورزشی در بخش دینور اختصاص یافت.