فرماندار صحنه:

ارتقای ظرفیت توریستی صحنه در گرو تسهیلات بوم‌گردی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 306040|15:01 - 1397/07/26
نسخه چاپی
ارتقای ظرفیت توریستی صحنه در گرو تسهیلات بوم‌گردی است
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه با اشاره به ظرفیت های گردشگری این شهرستان گفت: ارتقای ظرفیت توریستی صحنه در گرو تسهیلات بوم‌گردی است.

به گزارشامروله،  نورالدین فرزادی امروز پنجشنبه در جلسه شورایاشتغال استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه در شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار داشت: در دینور اقدامات خوبی انجام گرفته است ولی نیازمندی هایی نیز در زمینه های مختلف وجود دارد .

 

 

وی افزود: شرکت گاز استان برنامه هایی در سطح دینور داشته اند ولی انجام نگرفته است که میتوان به پکیج منطقه گروس و برخی روستاهای دینور نام برد.



فرماندار شهرستان صحنه اصلاح و ساماندهی پیچ خزر آباد دینور را از جمله مطالبات مهم مردم این بخش دانست و تصریح کرد: بهسازی کانال های سنتی مزارع کشاورزی و احداث ۱۲ حوزچه برای این منطقه مورد نیاز است‌.

 

فرزادی بیان کرد: بخش دینور از لحاظ گردشگری دارای مناطق مختلفی است و اجرای طرح هادی در این مناطق میتواند توریست پذیری را بالا ببرد.

 

وی  همچنین خواستار ارائه تسهیلات بوم گردی به روستاهای هدف شد و گفت: این امر میتواند باعث آبادانی این منطقه شود چراکه ما در سال گذشته بیش از ۱۰ جشنواره مختلف در منطقه برگزار کرده ایم.

 

فرماندار شهرستان صحنه ابراز داشت : منابع طبیعی سرشار در منطقه دینور وجود دارد و با استفاده از طرح های مختلف میتواند در این حوزه کار کرد.