در آستانه اربعین حسینی صورت گرفت؛

۶ برابر شدن حجم تردد در جاده‌های کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 306074|11:02 - 1397/07/30
نسخه چاپی
۶ برابر شدن حجم تردد در جاده‌های کرمانشاه
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از ۶ برابر شدن حجم تردد در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارشامروله، 

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصاد با بیان اینکه طرح انتظامی- ترافیکی اربعین از ۲۸ مهر ماه شروع شده و تا ۱۴ آبان ادامه دارد، اظهار داشت: در این طرح جهت پیشگیری از حوادث ترافیکی از همه امکانات استفاده شده و به صورت محسوس ونامحسوس تیم های گشتی در سطح محورهای مواصلاتی استان حضور دارند.

وی از همکاری با همه دستگاه های امدادی و خدمات رسانی در سطح استان خبر داد و افزود: نواقص جاده ای نظیر نیاز به خط کشی، تامین روشنایی با همکاری راهداری انجام شده و ۳۰۰ تخته بنر هم برای راهنمایی زائرین در سطح محورهای مواصلاتی استان برپا شده است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: حجم تردد نسبت به روزهای عادی ۶ برابر شده و پیش بینی ما این است حجم سفر از دوم و سوم آبان ماه و در ایام نزدیک تر به اربعین بیشتر شود.

حیدری بیان کرد: محدودیت های تردد به منظور پیشگیری از حوادث ترافیکی در معبرهای دو طرفه از ۲۸ مهر تا ۱۳ آبان برای انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور اسلام آباد غرب به سمت پل دختر و بالاعکس و از اسلام آباد به سمت سرابله ایلام اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: رانندگان ناوگان عمومی همکاری لازم را با پلیس راه داشته باشند و به توصیه های پلیس توجه کنند زیرا اگر در مسیرهای اعمال محدودیت شده، تردد کنند توسط پلیس عودت داده می شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد