آیت الله علما:

خدمت رسانی به مردم مهمترین هدف انقلاب اسلامی است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 306075|11:03 - 1397/07/30
نسخه چاپی
خدمت رسانی به مردم مهمترین هدف انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: خدمت رسانی به مردم و خصوصا اقشار ضعیف مهمترین هدف انقلاب اسلامی است.

به گزارشامروله، آیت الله مصطفی علما امروز دوشنبه در نشست با مدیرکل و مسئولان اداراه کل بیمه سلامت استان به مناسبت هفته ملی بیمه سلامت، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند باید به سمتی برویم که در کشور هیچ خانواده ی دارای بیماری جز رنج آن بیماری رنج دیگری نداشته باشد.

وی افزود: پس از انقلاب کارهای گسترده و خوبی انجام شده است اما هنوز در بعضی از کشور های جهان خدمات بیمه ای کامل تر و بیشتری برای شهروندانشان وجود دارد که کشور ما نیز باید به این سمت برود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در دین اسلام پس از واجبات هیچ کاری بالاتر و مهمتر از خدمت به مردم وجود ندارد و نظام جمهوری اسلامی نیز بر همین مبنا دغدغه ای بالاتر از خدمت به مردم ندارد.

کیومرث مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: این سازمان ماهانه ۳۵۰ میلیارد ریال را هزینه پرداخت درمان بیمه شدگان سلامت در استان می کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۷۰ هزار نفر از اقشار ضعیف استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند افزود: ۶۰ درصد از جمعیت استان کرمانشاه را بیمه شدگان سلامت تشکیل می دهند که شامل همه اقشار ضعیف جامعه با بیمه رایگان ، روستاییان و عشایر نیز با بیمه رایگان و همچنین کارکنان دولتی ، خانواده معظم شهدا و ایثار گران و روحانیون است.