رییس مرکز فوریتهای پزشکی کرمانشاه خبر داد:

آمادگی ۶۰ پایگاه اورژانس کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به زوار

سرویس: اخبار استانکد خبر: 306077|11:05 - 1397/07/30
نسخه چاپی
آمادگی ۶۰ پایگاه اورژانس کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به زوار
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه از آمادگی ۶۰ پایگاه فوریتهای پزشکی برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارشامروله، 

صائب مدرسی در گفتگو با  خبرنگار مرصاد اظهار داشت: اقدامات این مرکز در راستای کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان است که با آمادگی کامل درصدد خدمت رسانی به زوار رابعین هستیم.

وی افزود: در این میان ۳۳ دستگاه آمبولانس در محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند همچنین ۱۰۰ دستگاه آمبولانس نیزمراسم را پشتیبانی می کند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۶۰ پایگاه فوریتهای پزشکی آماده ارائه خدمات به زوار اربعین است که از این تعداد ۴۰ پایگاه در مسیر پیاده روی اربعین مستقر شده است.

وی از استقرار یک فروند بالگرد و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و به کارگیری ۳۰۰ نیرو در حوزه بهداشت خبر داد و بیان کرد: پنج درمانگاه شبانه روزی نیز در طول مسیر تردد زوار مستقر شده است.

مدرسی گفت: علاوه بر استقرار ۲۴ ساعته مرکز IUC، پایگاه فوریتهای پزشکی بیستون نیز تشکیل شده و همچنین بیمارستان ها نیز در آماده باش کامل برای پذیرش بیماران هستند.

وی با اشاره به آمادگی کارشناسان آمار برای اطلاع رسانی مصدومان احتمالی حوادث ترافیکی تصریح کرد: کارشناسان مرکز بهداشت نیز به رصد موکبها، پارک ها و پمپ بنزین ها و اقامتگاه های زوار به طور جدی خواهند پرداخت و علاوه بر نظارت بر دفع پسماند و فاضلاب، بر نحوه طبخ غذا و رعایت سلامت موادغذایی نظارت می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد