دادستان شهرستان صحنه :

دستگاه قضایی با اخلالگران نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع دارد

سرویس: شهرستانکد خبر: 306158|10:01 - 1397/08/10
نسخه چاپی
 دستگاه قضایی با اخلالگران نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع دارد
پایگاه خبری امروله : دادستان شهرستان صحنه گفت :شب گذشته در پی وقوع دو فقره درگیری در حوزه بخش دینور و شهر صحنه ، دستور قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری افراد خاطی صادر و بلافاصله با اقدام فوری مامورین انتظامی نسبت به جلب ایشان اقدام گردید .

یعقوب رستمی در گفتگو باامروله، اعلام داشت:شب گذشته در پی وقوع دو فقره درگیری در حوزه بخش دینور و شهر صحنه ، دستور قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری افراد خاطی صادر و بلافاصله با اقدام فوری مامورین انتظامی نسبت به جلب ایشان اقدام گردید و در یوم جاری با دستور قضایی و  صدور قرار تامین کیفری قرار بازداشت موقت روانه زندان گردیدند.

 

وی از عزم جدی دادستانی شهرستان در برخورد با اخلال گران امنیت و اسایش عمومی و هرگونه قدرت نمایی با سلاح اعم از گرم و سرد خبر داد و متذکر گردید بهره‌مندی از محیط امن و آرام از مهمترین حقوق شهروندان محسوب و به عنوان یکی از اولویت های دستگاه قضا ، در جهت نیل به این مهم اقدامات قاطع و ضروری در دستور کار قرار خواهد داشت.

 

دادستان شهرستان صحنه با اشاره به مجازات قانونی و کیفر حبس پیش بینی شده برای هرگونه حمل و نگهداری سلاح به صورت غیرمجاز اعم از سلاح سرد و گرم ، بر لزوم حل و فصل اختلافات و دعاوی بین شهروندان از طریق توسل به مراجع قانونی تاکید کرد.