امام جمعه شهرستان صحنه:

آمریکا در تحریم همه جانبه علیه ایران ناتوان است

سرویس: شهرستانکد خبر: 306208|13:11 - 1397/08/18
نسخه چاپی
آمریکا در تحریم همه جانبه علیه ایران ناتوان است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : آمریکا در تحریم همه جانبه علیه ایران ناتوان است همانطور که دیدیم آمریکا نمی تواند اجماع جهانی داشته باشد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد : دین اسلام به ما آموخت که کیفیت کار را بالا ببریم چرا که امروز اقتصاد بشر به کیفیت کالا ها بستگی دارد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه وجدان کاری جزعی از عبادت محسوب می شود تشریح کرد: کشور ما دارای سرمایه های غنی وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد .

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی خاطر نشان کرد: کیفیت بخشی در کالاهای داخلی باید بالا ببرد و مردم از آن استفاده کنند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به تحریم های اخیر آمریکا داشت و گفت : آمریکا در تحریم همه جانبه علیه ایران ناتوان است همانطور که دیدیم آمریکا نمی تواند اجماع جهانی داشته باشد.

 

وی تشریح کرد: آمریکا نمی تواند نا مطلوبی خاصی را در اقتصاد کشور ما وارد کند و اگر مشکلاتی پیش آمده بود از سو مدیریت داخلی خودمان بود.

دکتر الیاسی یادآور شد: دولت آمریکا از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همه تلاش خود را به کار برده است و این اعمال تحریم های هفته گذشته آخرین تیر او میباشد که به لطف الهی بازهم دشمن از ملت ایران شکست می خورد.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه دستگاه قضایی و نظارتی نباید برخورد خود را کم رنگ کنند تصریح کرد : این مدت دیدیم که چگونه دستگاه قضایی و نظارتی ما چگونه با افرادی که در حال بر هم زدن نظم اقتصاد بودند برخورد مناسب داشت و ما انتظار داریم این برخورد ها ادامه داشته باشد چرا که مملکت ما دارای ظرفیت های بسیاری است و تحریم های خارجی نمیتواند خدشه ای به ما وارد کند.

 

وی گفت : امروز کشور ما نیازمند مدیریت جهادی همچون دوران دفاع مقدس است چرا که ما در حال جنگ با دشمن هستیم .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد