گزارش خبری

معاون وزیر جهاد کشاورزی از مزارع کلزای شهرستان صحنه بازدید کرد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 306218|15:19 - 1397/08/19
نسخه چاپی
معاون وزیر جهاد کشاورزی از مزارع کلزای شهرستان صحنه بازدید کرد
پایگاه خبری امروله : معاون وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه ی بازدید از مزارع کلزای شهرستان صحنه و هرسین گفت: مزارع کلزای استان کرمانشاه از وضعیت عالی برخوردار هستند.

به گزارشامروله، کشاورز معاونوزیر جهاد کشاورزیدر حاشیه ی بازدید از مزارع کلزای شهرستان صحنه و هرسین  گفت: مزارع کلزای استان کرمانشاه از وضعیت عالی برخوردار هستند.
 


 وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه این مراکز علاوه بر تامین بذر نخود استان بذور نخود پاییزه سایر استانها را نیز تامین می کنند بیان  کرد: با توجه به تامین و تدارک بذور نخود پاییزه چشم انداز خوبی برای توسعه این کشت داریم.



وی همچنین از مزارع دیم استان نیز بازدید  و بیان کرد: با توجه به بارش های مناسب اخیر و کشت به موقعی که در استان صورت گرفته؛ مزارع دیم استان از سطح سبز خوبی برخوردارند.


‍ 
 نوروزی مدیر جهادکشاورزی شهرستان صحنه  گفت: میزان کشت کلزا شهرستان صحنه در سال زراعی گذشته 700هکتار بوده که با پیگیری های انجام شده، سطح زیر کشت کلزا در سالجاری به  1700هکتار رسیده است.



 کشاورز معاون وزیر جهاد کشاورزی به منظور بررسی وضعیت  محصولات زراعی استان، در ابتدا از مزارع کلزای شهرستان کنگاور و هرسیندو مرکز اصلاح و توزیع بذر گندم و همچنین مزرعه زعفران روستای شاهینی از توابع سراب نیلوفر بازدید کرد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد