امروله گزارش می دهد

عدم نظارت بر اجاره بهای مغازه‌های سطح شهر صحنه / قیمت های نجومی در شهر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 306219|15:36 - 1397/08/19
نسخه چاپی
عدم نظارت بر اجاره بهای مغازه‌های سطح شهر صحنه / قیمت های نجومی در شهر
پایگاه خبری امروله : در مدت زمان گذشته و گرانی های اخیر افزایش کرایه مغازه های سطح شهر به صورت ناگهانی و بدون هیچ گونه قاعده و قانون خاصی مشکلات بسیاری را افراد مستاجر ایجاد کرده است.

به گزارشامروله،با توجه به نبود کارخانه وکارگارهای تولیدی در سطح شهرسان صحنه و استفاده جوانان از آن ، افراد تحصیل کرده شهرستان برای فرار از معزل بیکاری دست به کار  آزاد و بخصوص مغازه داری می زنند.

 

در مدت زمان گذشته و گرانی های اخیر افزایش کرایه مغازه های سطح شهر به صورت ناگهانی و بدون هیچ گونه قاعده و قانون خاصی مشکلات بسیاری را افراد مستاجر ایجاد کرده است.

 

به عنوان مثال مغازه ای در خیابان حافظ به متراژ تقریبا ده متر را پنج تا ده میلیون پول پیش و ماهیانه یک میلیون اجاره بها و بیشتر ،...در خیابان طالقانی از میدان مطهری تا سه راه کمیته ثابق یک مغازه 6متری را پنج میلیون پیش و ماهیانه 1میلیون پانصد تا دو میلیون و بیشتر  قیمت گذاری می‌کنند

 

 

 

دلیل را که جویا می‌شویم می‌گویند نرخ همین است بروید و از بنگاه ها سوال کنید آن ها گفته اند که ما مغازه تان را به این قیمت ها اجاره می‌دهیم نگران نباشید و...آیا بنگاه ها باید بر چه اساسی قیمت اجاره بهای مغازه ها را تعیین کنند؟

 

 از مسئولین شهرستان صحنه و مخصوصا اتاق اصناف انتظار می رود در این مورد تصمیمی و دستور العملی صادر کنند که بر پایه متراژ و محل مغازه ، همچون خانه های سطح شهر، قیمت گذاری کنند تا هر کس به دلخواه خود قیمت ها را نجومی بالا نبرند و با این کار برای  توسعه  اقتصاد شهرمان قدمی برداشته و نامی ماندگار از خود بجای بگذارید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد