مدیرکل بنیاد کرمانشاه:

فرهنگ ایثار، فرهنگ خیرخواهی، صمیمیت، آسایش و آرامش برای دیگران است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 306265|00:06 - 1397/08/26
نسخه چاپی
 فرهنگ ایثار، فرهنگ خیرخواهی، صمیمیت، آسایش و آرامش برای دیگران است
پایگاه خبری امروله : در یادواره 5 شهید سرافراز روستای زیبا جوب ، مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه، فرهنگ ایثار را تنها عامل وحدت‌بخش و امیدآفرین در جامعه دانست.

به گزارشامروله، به همت حوزه مقاومت شهید باهنر سپاه شهرستان صحنه یادواره 5 شهید سرافراز روستای زیبا جوب و 300 شهید گران‌قدر این شهرستان با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) این روستا برگزار شد.

 


در این یادواره که تحت عنوان «آبروی محله» ویژه شهیدان والامقام مولامراد حیدریان (فرزند عباس)، رضا کردمیر، محمد بیژنی و مولامراد حیدریان (فرزند عزیز اله) برگزار شد، جمعی از مسئولین محلی و اهالی این روستا حضور داشتند.

 


حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد استان در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای گران‌قدر ایران اسلامی گفت: اگر دیروز در دوران دفاع مقدس توانستیم در مقابل دنیای استکبار بایستیم به دلیل روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی فرزندان برومند این سامان بود.
حجت‌الاسلام عسگری افزود: ما امروز هم باید در پی نهادینه کردن این فرهنگ ارزشمند در جامعه باشیم چراکه تنها عاملی است که می‌تواند در کشور وحدت‌بخش و امیدآفرین باشد.

 


مدیرکل بنیاد کرمانشاه ادامه داد: استکبار جهانی در ادامه نقشه‌های شوم خود به دنبال آن بود که گروهک‌های تروریستی همچون داعش را به‌عنوان گروه‌های اسلام‌گرا به جهانیان معرفی کرده و خشونت‌طلبی آنان را به اسلام عزیز نسبت دهد، درحالی‌که فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلامی است در پی نهادینه کردن فرهنگی است که فرهنگ خیرخواهی، صمیمیت، ایثار، دیگر خواهی و آسایش و آرامش برای دیگران است و بهترین الگوی بی‌بدیل این فرهنگ و خیرخواه‌ترین سنبل این فرهنگ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که جان خود ویارانش را برای نجات بشریت فدا کرد.

 


در ادامه این مراسم حسن سلیمانی نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهدا به مقام و جایگاهی رسیده‌اند که خدای متعال خریدار جان آنان شده و بهای جان این شهدا را با بهشت برین خودپرداخت می‌کند.

 


سلیمانی افزود: شهدا به مقامی رسیده‌اند که سبب کرامت، عنایت و هدایت جامعه هستند و باوجوداین شهدای عزیز مردم به یاد خدا می‌افتند.

 


در ادامه این مراسم از خانواده‌های معظم شهیدان مولامراد حیدریان (فرزند عباس)، رضا کردمیر، محمد بیژنی و مولامراد حیدریان (فرزند عزیزاله) تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد