گزارش خبری

جلسه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 306283|08:33 - 1397/08/27
نسخه چاپی
جلسه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله :جلسه گرامیداشت هفته بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان صحنه برگزار شد .

به گزارشامروله، , جلسه گرامیداشت هفته بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان صحنه برگزار شد .


 
در این جلسه سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی ضمن گرمیداشت هفته بسیج عنوان کرد : هفته مبارک بسیج با اهداف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن ، تبیین اقتصاد مقاومتی ، معرفی بسیج و پرداختن به ملزومات جهاد کبیر برگزار می شود.


 
وی ادامه داد : برگزاری نشست های روشنگری ، اعزام کاروان راهیان نور ، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات ، گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ، صبحگاه مشترک ، یادواره شهدا ، غبارروبی گلزار شهدا ، دیدار بسیجیان با امام جمعه و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از برنامه های هفته بسیج این شهرستان است.


 
سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : فراگیری برنامه ها برای آحاد مختلف جامعه با بهره گیری از ظرفیت پایگاه ها و کانون ها ، بهره برداری حداکثری از ظرفیت رسانه های دیداری ، شنیداری ، مکتوب و سایت ، استفاده از ابتکارات ، نوآوری ها و خلاقیت ها در برنامه های هفته بسیج و ... از جمله دیگر رویکرد ها و فعالیت اعضای فعال بسیج و سپاه در این هفته خواهد بود.


 
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : بسیج یادگار امام (ره) و شجره طیبه ای است که با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب تشکیل شده و به عنوان بازویی قدرتمند برای برطرف کردن نیازهای نظام جمهوری اسلامی حضوری فعال دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد