فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه:

تنها راه مقابله با استکبار و استعمار تفکر بسیجی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 306367|13:24 - 1397/09/05
نسخه چاپی
تنها راه مقابله با استکبار و استعمار تفکر بسیجی است
پایگاه خبری امروله : فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان صحنه گفت :حرکت جهادی در تلاش بی وقفه و تلاش سخت محقق می شود که این امر بیش از پیش باید در کشور اشاعه پیدا کند.

به گزارشامروله، فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان صحنه عنوان کرد : بسیج یک موهبت الهی است که در کشور ما در حال فعالیت است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا به دنبال تشکیل یک خاورمیانه جدید بود تصریح کرد : آمریکا با ورود داعش به کشور های منطقه به دنبال تجزیه کشورها بود و در عراق اولین سیاست خود را آغاز کرد ولی دیدیم با فتوای آیت الله سیستانی که تاسی از تفکر امام خمینی ره بود فرمان تشکیل بسیج را صادر نمود و دیدیم چگونه داعش در عراق ناکام ماند.

 

سردار شمس الدین فرزادی پور خاطر نشان کرد: تنها راه مقابله با استکبار و استعمار تفکر بسیجی است.

 

فرمانده عملیات هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : حرکت جهادی در تلاش بی وقفه و تلاش سخت محقق می شود که این امر بیش از پیش باید در کشور اشاعه پیدا کند.

 

وی تصریح کرد : امروز نیروهای مسلح با تفکر بسیجی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در حال فعالیت هستند.

 

وی با بیان اینکه توان موشکی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی قوی در اختیار مردم و مظلومان جهان است تصریح کرد: این توان ما فقط به صورت بازدارندگی است و ما قصد حمله به هیچ کشوری را نداریم.

 

سردار شمس الدین فرزادی بیان کرد: امروز جوانان ما در پیچیده ترین ساخت تسلیحات نظامی به خود کفایی رسیده اند.

 

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : دشمن توان نظامی ما را میبیند و بر اساس آن هیچ وقت فکر حمله به کشور ما را ندارد چرا که میداند ایران اسلامی به توان بالای نظامی رسیده است که همه این افتخارات بر اساس تفکر بسیجی ایجاد شده است.

 

سردار شمس الدین فرزادی در پایان گفت: بسیج فرزند امام خمینی ره است ،فرزندی که از مرزهای کشور فراتر رفته است .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد