مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه:

۲۰۰ روستا تا پایان سال به شبکه گاز متصل می‌شوند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 306381|11:37 - 1397/09/13
نسخه چاپی
 ۲۰۰ روستا تا پایان سال به شبکه گاز متصل می‌شوند
مرصادنیوز: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: ۲۰۰ روستای استان کرمانشاه تا اواخر سال جاری به شبکه گاز متصل می‌شوند.

به گزارشامروله، سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: ۲۰۰ روستای استان کرمانشاه تا اواخر سال جاری به شبکه گاز متصل می‌شوند که بخشی از این روستاها مربوط به مناطق زلزله‌زده است.

وی افزود: با توجه به رعایت استانداردهای مناسب در حین گازرسانی آسیبی جدی به تاسیسات زیرزمینی وارد نشد تنها تاسیسات روبنایی تخریب شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در مناطق زلزله‌زده شبکه‌های منطقه پس از وقوع زلزله نشت‌یابی می شود، گفت: در زلزله اخیر نیز ۵۰۰ کیلومتر از شبکه گازرسانی روستایی متاثر از زلزله ۶/۴ ریشتری نشت‌یابی شد.

وی بیان کرد: همچنین ۸۱ اکیپ نشت‌یابی برای تعمیر و رفع مشکلات احتمالی گاز در مناطق در زلزله اخیر به این مناطق اعزام شدند.

به گفته شهبازی، روند گازرسانی در مناطق زلزله زده به این گونه است که خانوارها پس از تحویل منازل مسکونی و سکونت در آن درخواست گازرسانی می‌کنند و در اسرع وقت در صورت گازدار بودن مناطق مذکور گاز منازل مسکونی متصل می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی از نظر گازرسانی به مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه نداریم و حدود ۱۰۰ روستا در شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و دالاهو در قالب طرح توسعه گازرسانی تا طی امسال و سال آینده گازرسانی خواهند شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد