امام جمعه شهرستان صحنه :

توان موشکی ایران خار چشم دشمنان شده است / زمان آن رسیده که دستگاه سیاست خارجی از اروپا قطع امید کند

سرویس: شهرستانکد خبر: 306397|19:45 - 1397/09/16
نسخه چاپی
توان موشکی ایران خار چشم دشمنان شده است / زمان آن رسیده که دستگاه سیاست خارجی از اروپا قطع امید کند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : زمان آن رسیده است که دستگاه سیاست خارجی از اروپا قطع امید کند ومسیر و گزینه های دیگری را که کشور برای آنها مدت هاست برنامه ریزی کرده و در دستور کار قرار دهد .

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو عنوان کرد : امروز روز اساتید و دانشجویان عزیز ماست که در خط مقدم جبهه علم قرار دارند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه بصیرت مهمترین سلاح در مقابله با جنگ نرم دشمن است تصریح کرد : بصیرت دینی ،سیاسی ، اجتماعی ضرورتی برای جوانان در دانشگاه می باشد .

 

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد : فرصت های علمی که زمان شکوفایی نبوغ استعداد های جوانان ایرنی است را با جریانات انحرافی سیاسی هدر ندهیم و به بازیچه نگیریم .

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : دشمن سعی دارد با ایجاد روحیه یاس و نا امیدی در میان جوانان و جامعه جلو رشد و توسعه این ملت را بگیرد که باید با امید و نشاط جوانی پله های پیشرفت و ترقی را روز به روز طی کرد ان شاء الله.

 

دکتر الیاسی اشاره ای به روز جهانی حقوق بشر داشت و تشریح کرد :  قرن 21 ، دنیای زروگویی و جاهلیت مدرن است ، ظلم و ستم غربی ها را نگاه کنید خیانت آنها بر بشیریت و اسلام بیداد می کند ، کشورهای استکباری که از حقوق بشر حرف می زنند در کشورهای دیگر در حال کودک کشی ، نسل کشی ف محاصره غذایی و ... هستند و سازمان های به اصطلاح حقوق بشر مدافع استکبار هستند.

 

وی با بیان اینکه دولت های استکبار به اسم حقوق بشر در حال حفظ حقوق و منافع نا مشروعشان هستند تصریح کرد : این کشور های مظلوم ها را به بشر حساب نمی کنند ، حقوق بشر انها یعنی حقوق ظالم ها  و در این میان این فقط اسلام است که حامی حقوق بشر می باشد.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه توان موشکی ایران خار چشم دشمنان شده است گفت : وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شده است که ایران با انجام آزمایش موشکی جدید قطعنامه2231 شورای امنیت را نقض کرده  و دو روز بعد از این اظهارات سه کشور اروپایی حاضر در برجام نیز ادعای امریکا را تکرار کردند و علیه برنامه موشکی ایران موضع گیری کرده اند.

 

وی بیان کرد : غرب به سرکردگی امریکا توان موشکی ایران را تهدید آمیز معرفی کرده و به دنبال تضعیف و نابودی آن است . مسئولین کشور باید هوشیار باشند چراکه تن دادن به این باج خواهی گستاخانه ، ایران را به لیبی و یمن تبدیل خواهد کرد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی گفت : اروپایی ها دو پرونده ساختگی و جنجالی را همراه  همگام با امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته اند که یکی طرح اتهامات بی پایه و اساس تروریستی که اخراج  و دستگیری غیر قانونی دیپلمات های ایران در همین راستاست  و دیگری جنجال علیه برنامه موشکی ایران و ارجاع آن به شورای امنیت است.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : زمان آن رسیده است که دستگاه سیاست خارجی از اروپا قطع امید کند ومسیر و گزینه های دیگری را که کشور برای آنها مدت هاست برنامه ریزی کرده و در دستور کار قرار دهد و بیش از این آینده اقتصادی کشوررا به اروپایی هاگره نزنند و معطل ارئه برنامه مالی از سوی آنها نکنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد