مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه:

سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه با گنجایش ۸۰ نفر،افتتاح شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 306408|09:21 - 1397/09/19
نسخه چاپی
سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه با گنجایش ۸۰ نفر،افتتاح شد
پایگاه خبری امروله : مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، از راه اندازی سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه خبر داد.

به گزارشامروله،دکتر احسان مهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، از راه اندازی سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه خبر داد و گفت : با تلاش ها و پیگیری های انجام شده، سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، از محل اعتبارات شبکه و نیز بازسازی، تعمیر و استفاده بهینه از فضاهای موجود، ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 
وی افزود : این سالن جلسات با گنجایش ۸۰ نفر، به سیستم ویدئو پروژکتور نیز مجهز گردیده است و جهت برگزاری مراسمات و جلسات آموزشی و در راستای اهداف بهداشتی درمانی بکار گرفته می شود.
 
 
دکتر مهری با اشاره به نیاز شبکه به چنین سالن جلساتی اظهار داشت : شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه تاکنون فاقد سالن جلسات بوده و کلیه مراسمات، همایش ها و جلسات آموزشی در سالن جلسات سایر ادارات برگزار می گردید که این امر مستلزم پرداخت هزینه و هماهنگی بسیار بود و تعویق و لغو بسیاری از جلسات را در پی داشت.
 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد : در حال حاضر جلسات آموزشی جاری در این سالن در حال برگزاری است و به زودی و طی مراسمی با حضور مسئولین، بطور رسمی افتتاح می گردد.