امام جمعه شهرستان صحنه:

حماسه ۹ دی شکست فتنه در مقابل اراده و بصیرت ملت ایران بود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 306585|14:14 - 1397/10/07
نسخه چاپی
حماسه ۹ دی شکست فتنه در مقابل اراده و بصیرت ملت ایران بود
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : برخی جریان های آگاه و نا آگاه در دام نفاق افتاده و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: چیزی که در صدر اسلام تلاش مومنین و بزرگان را معطل بگذارد مسله نفاق بوده است .

 

وی در ادامه اشاره ای به مسله نفاق داشت و تصریح کرد: نفاق یک جریان بسیار مهم است که اگر جدی گرفته نشود خسارات جبران ناپذیری را به وجود می آورد همانطور که دیدیم دشمنان ما چه در جنگ تحمیلی و چه بعد از آن با استفاده از نفاق در سال ۷۸ و ۸۸ چه خسارتی بر پیکره نظام اسلامی ایجاد کردند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه در جریان سال ۹۶ دشمن میخواست کار فتنه ۸۸ را به پایان برساند تشریح کرد : نباید فکر کنیم که دشمن دست از کارهای شیطانی خود کشیده است بلکه در حال پایه ریزی فتنه دیگری است چرا که دوست نداری اقتدار و عزت ملت ایران را ببیند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی خاطر نشان کرد: برخی جریان های آگاه و نا آگاه در دام نفاق افتاده و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

 

وی یادآور شد: انسان آگاه باید ببینید ، بشنود و از اتفاقات گذشته درس عبرت بگیرد ، فتنه ۸۸ یک اتفاق برای تامل و تامل است که دشمن همه توان خود را برای براندازی نظام به کاربرو ولی با هدایت و سخنان رهبری و بصیرت ملت ایران این فتنه در نطفه خاموش شد.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: اگر  دشمن در فتنه ۸۸ به نیت خود میرسید وضعیت کنونی کشور از عراق و سوریه بدتر بود.

 

دکتر الیاسی گفت : سران فتنه در آن زمان خودشان یکی از فعالان نظام بودند ولی دشمن آنچنان وارد قلب های آنان شده بود که آن اتفاقات را ایجاد کردند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه تشریح کرد: این روزها بعضیها حرف دشمن را می زنند و جای جلاد و شهید را عوض می کنند.

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی اشاره ای به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرموده امام راحل داشت و یادآور شد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از ۹۵ درصد از مردم کشور باسواد هستند.

 

وی اشاره ای به سالروز ۹ دی داشت و گفت: قطعا حماسه ۹ دی شکست فتنه در مقابل اراده و بصیرت ملت ایران بود.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه دشمن به مدت ۱۰ سال در اتاق های فکرخود در حال برنامه ریزی بودند تصریح کرد : همه دشمنان در آن روز ها در حال لحظه شماری بودند که کشور ما از درون فرو ریزد و بعد از آن اقدام به تکفیف کشور نمایند .

 

دکتر الیاسی گفت: حضور حماسی مردم همیشه بیداری که با فرهنگ امام حسین علیه السلام بزرگ شده بودند دست به دست هم دادند و فتنه و حامیان آنان را در ۹ دی شکست دادند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد