حسن سلیمانی :

روز 9 دی تجلی اراده مردم به تبعیت از ولایت فقیه بود

سرویس: شهرستانکد خبر: 306590|11:33 - 1397/10/08
نسخه چاپی
روز 9 دی تجلی اراده مردم به تبعیت از ولایت فقیه بود
نماینده مردم شهرستان صحنه ، هرسین و کنگاور گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آنچنان توسط امام راحل پایه گذاری و توسط رهبری انقلاب مدیریت می شود که هیچ عوامل داخلی و خارجی قادر به تغییر آن نیستند.

به گزارشامروله، حسن سلیمانی در گفتگو با امروله عنوان کرد : روز 9 دی ماه اراده ملت شریف ایران در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه ، نمودی پیدا کرد تا فتنه و عوامل فتنه را که با استفاده از عوامل خارجی و داخلی نارضایتی هایی را برای مردم تدارک دیده بودند پایان داده شد.

 

وی در ادامه اشاره ای به حضور مردم در مراسم 9 دی ماه داشت و تصریح کرد : همه مردم وظیفه دارند هر سال برای حمایت از این دستاورد و این اقدام نه دی ماه را گرامی بداریم و در مراسم مربوط آن شرکت نماییم.

 

سلیمانی خاطر نشان کرد : قدرت و قابلیت نظام مبتنی بر رکن هایی اساسی رهبری و مردم است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن تاکنون کشور ما با چنین مشکلات و فتنه هایی مواجه بوده و خواهد بود ولی این نظام مقدس آنچنان توسط امام راحل پایه گذاری و توسط رهبری انقلاب مدیریت می شود که هیچ عوامل داخلی و خارجی قادر به تغییر نظام اسلامی نیستند چرا که خود مردم با اعتقادشان نظام را قبول دارند و از آن حمایت می کنند.

 

نماینده مردم شهرستان صحنه ، هرسین و کنگاور با اشاره به اینکه نظامی که برا اساس معنویت پایه گذاری و در حال فعالیت است با مسائل مادی خدشه ای به آن وارد نمی شود گفت : هیچ عامل خارجی نمی تواند بر روی این نظام مقدس تاثیر مستقیم داشته باشد.