حسن سلیمانی :

نظرات رهبری فصل الخطاب قضیه برجام است / آمریکا نیازمند ماست

سرویس: شهرستانکد خبر: 306739|15:05 - 1397/10/20
نسخه چاپی
نظرات رهبری فصل الخطاب قضیه برجام است / آمریکا نیازمند ماست
پایگاه خبری امروله : نماینده مردم صحنه ، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت : هرگونه خروج از برجام و یا پایبندی به آن تنها به نظر مقام معظم رهبری بستگی دارد

حسن سلیمانی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : نظرات مقام معظم رهبری بر اساس الزامات قانون اساسی و اصل 57 قانون اساسی که قواهای کشور زیر نظر ایشان پیروی می کنند فصل الخطاب است.

 

وی ادامه داد : آن چیزی که مقام معظم رهبری در خصوص برجام و نحوه ورود آن و پیامد های حاصل از آن بیان کردند برای همگان روشن گردید و کوتاهی های صورت گرفته در آن توسط مجریان و قانون گذرانی بوده که نتوانستند به آن میزانی که باید رفتار کنند عمل نمایند.

 

سلیمانی خاطر نشان کرد : الان آمریکا نیازمند ماست و ما در شرایطی نیستیم از لحاظ مسائل اقتصادی که قبل ها به عنوان اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری پیش بینی شده است نیازمند آمریکا باشیم.

 

نماینده مردم صحنه ، کنگاور و هرسین گفت : طرف های اروپایی آنچنان که باید و شاید نتوانسته است به تعهدات خود عمل کند و اگر هم قولی داده اند فقط در حد حرف بوده است .

 

وی با بیان اینکه فقط ما باید به خودمان متکی باشیم و از توان داخلی استفاده نماییم تشریح کرد : هرگونه خروج از برجام و یا پایبندی به آن تنها به نظر مقام معظم رهبری بستگی دارد و دولت باید نظرات مجلس را برای حمایت از خودش باید جلب نماید که منجر به تحقق نظر مقام معظم رهبری شود.