حسن سلیمانی :

نظرات رهبری فصل الخطاب قضیه برجام است / آمریکا نیازمند ماست

سرویس: شهرستانکد خبر: 306739|15:05 - 1397/10/20
نسخه چاپی
نظرات رهبری فصل الخطاب قضیه برجام است / آمریکا نیازمند ماست
پایگاه خبری امروله : نماینده مردم صحنه ، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت : هرگونه خروج از برجام و یا پایبندی به آن تنها به نظر مقام معظم رهبری بستگی دارد

حسن سلیمانی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : نظرات مقام معظم رهبری بر اساس الزامات قانون اساسی و اصل 57 قانون اساسی که قواهای کشور زیر نظر ایشان پیروی می کنند فصل الخطاب است.

 

وی ادامه داد : آن چیزی که مقام معظم رهبری در خصوص برجام و نحوه ورود آن و پیامد های حاصل از آن بیان کردند برای همگان روشن گردید و کوتاهی های صورت گرفته در آن توسط مجریان و قانون گذرانی بوده که نتوانستند به آن میزانی که باید رفتار کنند عمل نمایند.

 

سلیمانی خاطر نشان کرد : الان آمریکا نیازمند ماست و ما در شرایطی نیستیم از لحاظ مسائل اقتصادی که قبل ها به عنوان اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری پیش بینی شده است نیازمند آمریکا باشیم.

 

نماینده مردم صحنه ، کنگاور و هرسین گفت : طرف های اروپایی آنچنان که باید و شاید نتوانسته است به تعهدات خود عمل کند و اگر هم قولی داده اند فقط در حد حرف بوده است .

 

وی با بیان اینکه فقط ما باید به خودمان متکی باشیم و از توان داخلی استفاده نماییم تشریح کرد : هرگونه خروج از برجام و یا پایبندی به آن تنها به نظر مقام معظم رهبری بستگی دارد و دولت باید نظرات مجلس را برای حمایت از خودش باید جلب نماید که منجر به تحقق نظر مقام معظم رهبری شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد