متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه خبرداد

برف و باران در راه است/ کاهش دمای هوای شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 306761|07:56 - 1397/10/23
نسخه چاپی
برف و باران در راه است/ کاهش دمای هوای شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت : بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه ای بارشی در روزهای یکشنبه (امروز) و دوشنبه جو شهرستان صحنه را متاثر کرده علاوه بر افزایش دمای شبانه، در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید، بارندگی و احتمالاً رعدوبرق در سطح شهرستان خواهد شد.

یگانه خاموشیان در گفتگو باامروله، عنوان کرد :  بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه ای بارشی در روزهای یکشنبه (امروز) و دوشنبه جو شهرستان صحنه را متاثر کرده علاوه بر افزایش دمای شبانه، در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید، بارندگی و احتمالاً رعدوبرق در سطح شهرستان خواهد شد.

 

وی ادامه داد : شرایط ناپایدار که از بعدازظهر یکشنبه تا اواسط روز دوشنبه شدت بیشتری خواهد داشت؛ با آبگرفتگي معابر عمومي و در برخی نقاط رواناب نیز همراه شده، وزش باد ممکن است سبب نفوذ گردوغبار بویژه به نواحی سرد سیر شهرستان گردد.

 

خاموشیان خاطر نشان کرد : بارندگی افزون بر ارتفاعات و گردنه های برفگیر، در برخي نقاط از نواحی سردسیر نیز به صورت برف مشاهده خواهد شد.

 

وی یاداور شد : در روز سه شنبه کاهش دمای شبانه و مه صبحگاهی بخصوص در نواحی مرطوب و سردسیر، مهمترین پدیده های جوی در سطح شهرستان خواهند بود.

 

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت : به دنبال این شرایط سامانه بارشی دیگری که با هسته ای سرد همراه خواهد شد؛ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جو منطقه را متاثر کرده، علاوه بر بارش برف در غالب نقاط، سبب وزش باد نسبتاً شدید و احتمالاً نفوذ غبار به جو شهرستان می گردد. با عبور این سامانه از روز جمعه هوای سردی بر جو منطقه مستولی می گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد