گزارش

جلسه ستاد امربه معروف ونهی از منکرشهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 306762|08:15 - 1397/10/23
نسخه چاپی
 جلسه ستاد امربه معروف ونهی از منکرشهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : صبح امروز (یک شنبه)جلسه امربه معروف ونهی از منکر در دفتر امام جمعه شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، صبح امروز (یک شنبه)جلسه امربه معروف ونهی از منکر در دفتر امام جمعه شهرستان صحنه برگزار شد.

 

امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه در این جلسه با بیان اینکهاحیای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی گفت:جامعه ‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر احیاء نشود از رحمت خداوند دور خواهد شد.

 

حجت الاسلام الیاسی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه های دینی ما از جایگاه بلند و ویژه برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی، بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است.

 

وی در پایان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به تلاش ها و اقدامات دستگاه‌ها برای کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد اشاره کرد.

 

 

در  این جلسه سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی اشاره ای به پیشارویی دهه مبارک فجر داشت عنوان کرد : در آستانه 40 سالگی انقلاب باید امید را در مردم تقویت کرد و برنامه هایی با روح امید و نگاه به آینده در دل مردم ایجاد کنیم

 

وی ادامه داد : امام راحل با تاکید بر انسجام، همواره روایت انقلاب را با امید و همدلی ترسیم می کرد و باید برنامه ها با این محوریت برگزار شوند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های خطیر ما حفظ و نگهداری از انقلاب است ادامه داد: با برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های با شکوه در این ایام باید دستاوردهای انقلاب را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد