به مناسبت روز پرستار انجام گرفت

تجلیل از پرستاران بیمارستان شهدا شهرستان هرسین

سرویس: اخبار استانکد خبر: 306764|08:41 - 1397/10/23
نسخه چاپی
تجلیل از پرستاران بیمارستان شهدا شهرستان هرسین
پایگاه خبری امروله : تجلیل از پرستاران بیمارستان شهدا شهرستان هرسین با حضور فرماندار، مدیر بیمارستان، شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد.

به گزارشامروله، تجلیل از پرستاران بیمارستان شهدا شهرستان هرسین با حضور فرماندار، مدیر بیمارستان، شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد.

 

 

امیرشاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین تقدیر از پرستاران بیمارستان شهدای هرسین را توفیقی عنوان نمود که به واسطه ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار دست داده است .

 

 

فرماندار هرسین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با پرستاران عنوان داشتند که با بیماران به نحوی که انگار از اقوام خودتان هستند با مهربانی، اخلاق خوش و روی گشاده برخورد نمایید که قطعا همین اخلاق خوش در بهبودی بیمار تاثیرگذار خواهد بود .

 

 

شاه آبادی قشر پرستار را قشری زحمتکش و دلسوز یادآور شد که فعالیتی بیشتر از وظیفه محوله خود دارند و ابراز امیدواری کرد که این دیدار‌های صمیمی باعث قوت قلبی برای این عزیزان باشد .

 

 

بهزاد خیرخواهیان مدیر بیمارستان شهدای هرسین نیز از پرستاران به عنوان یکی ازمهمترین ارکان عرصه سلامت نام برد .

 

 

مدیر بیمارستان شهدا با بیان اینکه پرستاران همیشه با روی گشاده و تمام توان برای بیماران وقت میگذارند افزود : باید قدردان زحمات آنان باشیم و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در عرصه سلامت جامعه همه کوشا و توانمند باشیم .