گزارش؛

سرسره‌بازی خودروها در خیابان‌‌های کرمانشاه /پای لنگ خدمات شهری

سرویس: اخبار استانکد خبر: 306828|10:57 - 1397/10/29
نسخه چاپی
سرسره‌بازی خودروها در خیابان‌‌های کرمانشاه /پای لنگ خدمات شهری
یخ‌زدگی خیابان‌های سطح شهر کرمانشاه موجب اختلال در تردد شهروندان شده است.

به گزارشامروله، شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، این روزها بارش نزولات جوی در شهر کرمانشاه موجب شادی و خوشحالی مردم شده است؛ اما همین رحمت آسمانی با ناکارآمدی سیستم خدمات شهری برای شهروندان دردسرهایی را ایجاد کرده است.

معمولا بعد از بارش برف ( که در شهر کرمانشاه به ندرت و شاید سالی یکی دو روز رخ می‌دهد) خدمات شهری موظف است سریعا نسبت به نمک پاشی و ماسه ‌ریزی خیابان‌ها برای جلوگیری از یخ‌زدگی اقدام کند.

اما در شهر کرمانشاه از شب گذشته تردد حتی در معابر اصلی شهر با مشکل مواجه شد و تردد شهروندان با خودرو در جاده‌های لغزنده سطح شهر به کندی صورت می‌گرفت و امروز صبح این موضوع بیشتر خود را نشان داد.

ا

 

خدمات شهری: نمک‌نمی‌پاشیم تا آسفالت خراب نشود!

امیر رحیمی معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در این خصوص به خبرنگار مرصاد گفت: در حال حاضر تمامی معابر اصلی شهر کرمانشاه باز است.

 وی افزود: از شب گذشته با توجه به برودت هوا و بارش برف شروع به نمک پاشی خیابان‌ها کردیم و از ساعت چهار صبح نیز به کارها سرعت بیشتری دادیم تا درب مدارس و بیمارستان و... را برف‌روبی کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در پاسخ به اینکه برخی از معابر کرمانشاه مشکل دارند نیز گفت: نمک ضد آسفالت است و اگر همه شهر را نک بپاشیم آسفالت خراب می‌شود.

رحیمی با تصریح اینکه یخبندان کمترین مزاحمت و مشکل را برای شهروندان داشته ادامه داد: بیشتر تصادفات هم به دلیل سرعت زیاد رخ داده است.

ا

 

اما وضعیت موجود خلاف ادعای معاون محترم شهردار را نشان می‌دهد و اختلال در رفت و آمد برای شهروندان از همان ساعات پایان شب کاملا مشهود بود و تردد به سختی در خیابان‌ها صورت می‌گرفت.

و از همه جالب‌تر توجیه معاون شهردار برای عدم نمک‌پاشی است؛ در کرمانشاه مگر چند روز از سال نمک‌پاشی می‌شود که بخواهد موجب تخریب آسفالت شود؟!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد