ریس اداره حفاظت محیط زیست کنگاور:

بیش از 300 کیلوگرم دانه برای پرندگان در کنگاور پاشیده شده است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 306846|10:20 - 1397/11/01
نسخه چاپی
بیش از 300 کیلوگرم دانه برای پرندگان در کنگاور پاشیده شده است
پایگاه خبری امروله : ریس اداره حفاظت محیط زیست کنگاور گفت: با توجه به در دسترس نبودن غذا برای پرندگان بومی و مهاجر، کارکنان محیط زیست با حضور در روستا‌ها و حاشیه شهر اقدام به پاشیدن بیش از ۳۰۰ کیلوگرم دانه برای پرندگان کردند.

به گزارشامروله، مهرداد شهبازی رئیس اداره حفاظت محیط زیست کنگاور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در پی بارش رحمت الهی، پوشیده شدن سطح زمین از برف و در دسترس نبودن غذا برای پرندگان بومی و مهاجر، کارکنان محیط زیست با حضور در روستا‌ها و حاشیه شهر اقدام به پاشیدن بیش از ۳۰۰ کیلوگرم دانه برای پرندگان کردند.

 

 

شهبازی با بیان اینکه پرندگان در فصل سرما بیش از وحوش دیگر آسیب پذیر هستند افزود: پرندگان این روز‌ها نیازمند کمک و حمایت بیشتر مردم برای سپری کردن سرمای زمستان هستند.

 

 

شهبازی با بیان اینکه در روز‌های سرد و برفی انواع جانوران بیشتر به سمت روستا‌ها و شهرک‎های اطراف می‎آیند گفت: با کمی پس مانده غذا و خرده‎های نان می‎توان فرصت دوباره زندگی را به جانوران و پرندگان هدیه داد و به آن‌ها کمک کرد که سرمای زمستان را سپری کنند.

 

 

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنگاور افزود: پرندگان کوچک و ضعیف علاوه بر غذا برای سرپناه مناسب به گوشه‎ای از ساختمان‎ها پناه می‎برند که از شهروندان انتظار می‎رود در این مدت کوتاه از پرندگان کوچک محافظت نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد