امروله گزارش می دهد

پدیده سگ های ولگرد و نارضایتی مردم شهر صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 306848|10:45 - 1397/11/01
نسخه چاپی
پدیده سگ های ولگرد و نارضایتی مردم شهر صحنه
پایگاه خبری امروله : این روزها مردم صحنه با پدیده‌ای به نام "سگ‌های ولگرد" در سطح شهر مواجه هستند.

به گزارشامروله، این روزها مردم صحنه با پدیده‌ای به نام "سگ‌های ولگرد" در سطح شهر مواجه هستند و اگر در ساعات پایانی شب و یا ساعات اولیه صبح چرخی در سطح شهر بزنید، جولان سگ‌های ولگرد را به وفور خواهید دید بسیاری از این سگ‌ها بیمار هستند و حضور آنها در سطح شهر در حال تبدیل شدن به یک خطر بهداشتی است.

 

 

 سگ‌ها به دلیل بدست آوردن غذا از پناهگاه‌هایشان که عموما مخروبه‌های حاشیه شهر، رودخانه و محلات هستند خارج می‌شوند و تلاش آنها برای یافتن خوراک در محیط شهری حتی در طول روز ادامه دارد. این سگ‌ها عمدتا در دسته‌های چندتایی هستند که موجب می‌شود هم ترسناک‌تر جلوه کنند و هم خطر حمله آنان افزایش یابد.

 

 

در برخی از مناطق حاشیه شهر صحنه از جمله مسکن مهر وجود سگ‌های ولگرد بیشتر از سایر مناطق است تا حدی که وجود این سگ‌ها سبب رعب و وحشت مردم به ویژه کودکان می‌شود و با توجه به اغاز ترم تحصیلی جدید لازم است تا این موضوع هرچه سریع‌تر بررسی و رفع شود.

 

 

علاوه بر این بسیاری از سگ‌های ولگرد دارای بیماری‌های خطرناک هستند.انواع بیماری‌های انگلی، هاری، کنه‌های حیوانی و مشکلات پوستی بیماری‌های هستند که از راه مدفوع، بزاق و لمس این حیوانات آلوده به انسان منتقل شده و می‌توانند عوارض جبران ناپذیری برای انسان داشته باشند.

 

شایع‌ترین بیماری منتقله از سگ به انسان هاری است که در اثر گازگرفتگی حاصل می‌شود و ترس از سگ‌های ولگرد در واقع ترسی بجاست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد