فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه :

انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ فاطمی و تعالیم نورانی قرآن کریم است

سرویس: شهرستانکد خبر: 306999|09:27 - 1397/11/15
نسخه چاپی
 انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ فاطمی و تعالیم نورانی قرآن کریم است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ فاطمی و تعالیم نورانی قرآن کریم است.

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ فاطمی و تعالیم نورانی قرآن کریم است.

 

وی ادامه داد : حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با درایت و معنویت انقلاب اسلامی را بنا نهاد و در طول ۴۰ سال شاهد توطئه‌های دشمنان در راستای براندازی و حذف نظام اسلامی هستیم.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : دشمن با تمام توان خود به میدان آمده است تا از برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب و رسیدن انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی جلوگیری کند؛ اما انقلاب اسلامی با دستاوردهای درخشان و با روند رو به رشدی به سمت توسعه و پیشرفت در حال حرکت است و این همان چیزی است که دشمنان را عصبانی کرده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: مسیر انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است و راه نجات کشور ما تبعیت از سیره و اندیشه‌های این بزرگواران است.

 

وی در پایان با تأکید بر لزوم آشنایی با سیره و اندیشه‌های الهی حضرت امام (رض) و مقام معظم رهبری و تبیین آنها برای جامعه هدف و اقشار مختلف جامعه تقویت باورها و نظام محاسباتی بیان دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را از محورهای مهم مقابله با تهاجم نرم دشمن عنوان کرد.