جانشین فرمانده سپاه صحنه بیان کرد

مردم فشار اقتصادی و گرانی را تحمل می کنند نه برخی از مسئولین کشور

سرویس: شهرستانکد خبر: 307054|08:33 - 1397/11/21
نسخه چاپی
مردم فشار اقتصادی و گرانی را تحمل می کنند نه برخی از مسئولین کشور
پایگاه خبری امروله : جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: فشار اقتصادی را مردم تحمل می کند نه مسئولی حقوق های بالایی را دریافت می کند.

به گزارشامروله، سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی در یادواره شهدای پایگاه بقیه الله مسکن مهر شهر صحنه اشاره ای به جایگاه شهادت داشت وعنوان کرد : طبق آیات قرآن شهدا زنده هستن در در پیشگاه خداوند متعال روزی دارند.

 

سرهنگ کاظمی تشریح کرد : این انقلاب امانت شهداست که به ما سپرده اند و ما باید امانت دار خوبی باشیم چرا که آنها نظاره گر اعمال ما هستند ‌.

 

وی در ادامه اشاره ای به توان موشکی در کشور داشت : برخی کلید ها که روی صنایع هسته ای باز شد آنها را پوچ کرد ولی همگان باید بدانند این کلید هیچگاه بر روی توان موشکی ما باز نخواهد شد چرا که این قفل ضامن آرامش و امنیت ما است.

 

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد: ما در چهل سالگی انقلاب هستیم و دستاورد های آن بر هیچکس پوشیده نیست.

 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: مردم ما از جنگ تحمیلی گرفته تا مشکلات اقتصادی اخیر همواره همراه انقلاب و نظام بوده اند و این مردم هستند که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند نه برخی از مسئولین که حقوق های نجومی دریافت می کنند بنابراین خدمت رسانی به مردم باید مورد توجه همه مسولین قرار گیرد.