در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

نقاشی کودکان حاشیه‌نشین کرمانشاه به نمایش گذاشته می‌شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 307057|12:42 - 1397/11/21
نسخه چاپی
 نقاشی کودکان حاشیه‌نشین کرمانشاه به نمایش گذاشته می‌شود
مرصادنیوز: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نقاشی کودکان مناطق حاشیه‌نشین این شهر به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارشامروله، مهدی عبدالمالکی در گفتگو با  خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با ایام فاطمیه متقارن شده است، ۴۰ برنامه متنوع در تمام محلات از جمله محلات حاشیه شهرستان کرمانشاه برنامه‌ریزی و برخی نیز اجرای شده است.

 

وی از برگزاری مراسم تعزیه در تالار شهر، مسابقه نقاشی کودکان در قالب قطار انقلاب در محلات دولت آباد و حکمت آباد و نیز برگزاری مسابقات فوتسال در نقاط حاشیه ای شهر کرمانشاه به مدت یک هفته خبر داد و گفت: امروز هم که بیرق عزای فاطمیه در سطح شهر جمع آوری می شود تبلیغات محیطی برای برگزاری جشن انقلاب انجام خواهد شد.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با همکاری قرارگاه فرهنگی کربلا در یوم الله ۲۲ بهمن غرفه‌هایی در حاشیه راهپیمایی تحت عنوان نمایشگاه عکس برگزار خواهد شد و در طول مسیر راهپیمایی ۳۰متر پارچه نقاشی شده توسط کودکان منطقه دولت آباد و حکمت آباد  به نمایش گذاشته می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد