استاندار کرمانشاه:

مدیرانی که تصمیمات استانی حوزه آنها در تهران وتو می‌شود باید ترک مسئولیت کنند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 307058|12:43 - 1397/11/21
نسخه چاپی
مدیرانی که تصمیمات استانی حوزه آنها در تهران وتو می‌شود باید ترک مسئولیت کنند
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه اجرای تمام تصمیمات کارگروه تنظیم بازار استان را ضروری دانست و گفت: اگر قرار باشد اینجا تصمیمی بگیریم و مدیران تهران آن را وتو کنند، مسئولین مربوطه در استان باید مسئولیت خود را ترک کنند.

به گزارشامروله، هوشنگ بازوند صبح امروز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در توزیع گوشت با قیمت دولتی، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و حاشیه شهرها و اقشار ضعیف باید مدنظر گرفته شوند.

وی افزود: باید ترتیبی اتخاذ شود تا صف های طولانی که هم کرامت انسانی را زیر سوال می برد و هم جلوه خوبی در فضای مجازی ندارد از بین برود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در توزیع گوشت باید دقت شود که به دست نیازمندان برسد نه رستوران‌ها،گفت: همچنین باید تلاش شود تا سهمیه را بیش از ۵۰ تن در هفته کنیم.

وی گفت: در حال حاضر ۲۰ تن مرغ منجمد در انبارها موجود است که باید نسبت به توزیع این میزان طی همین امروز اقدام شود البته این سهمیه بسیار کمی است و باید تلاش کنیم ۱۰۰ تن دیگر سهمیه دریافت کنیم.

استاندار کرمانشاه اجرای تمام تصمیمات کارگروه تنظیم بازار استان را ضروری دانست و تاکید کرد: اگر قرار باشد اینجا تصمیمی بگیریم و مدیران تهران آن را وتو کنند، مسئولین مربوطه در استان باید مسئولیت خود را ترک کنند.

وی در خصوص تهیه میوه برای نوروز ۹۸ گفت: حدود ۷۸۸ تن پرتقال خریداری شده و در انبار موجود است که نسبت به مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داریم و در تلاش هستیم که این مقدار را تا سقف ۱۰۰۰ تن برای تنظیم بازار شب عید برسانیم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: ۴۳۰ تن سیب در انبارها دپو کردیم که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است و در این راستا نیز پیگیر هستیم که این میزان را به ۶۵۰ تن برسانیم.

وی بیان داشت: این میزان میوه برای تنظیم بازار شب عید و از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین توزیع می شود.

بازوند خواستار افزایش مراکز توزیع میوه شب عید شد و بیان داشت: با توجه به اینکه در مناطق زلزله زده مردم سختی های زیادی متحمل شدند لازم است کاری کنیم که حداقل برای تهیه میوه شب عید در تنگنا نباشند و مراکز توزیع را در این شهرستانها افزایش دهیم.