پایان مسابقات چهارجانبه بوکس جام شهدای سرپلذهاب؛

قهرمانی سرپلذهاب در مسابقات بوکس / کرمانشاه و کردستان دوم وسوم شدند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 307059|12:44 - 1397/11/21
نسخه چاپی
قهرمانی سرپلذهاب در مسابقات بوکس / کرمانشاه و کردستان دوم وسوم شدند
مرصادنیوز: مسابقات چهارجانبه بوکس یادواره شهدای شهرستان سرپلذهاب با قهرمانی سرپلذهاب به پایان رسید وتیمهای کرمانشاه و کردستان دوم وسوم شدند.

به گزارشامروله،  به نقل از بازی دراز، مسابقات بوکس چهارجانبه یادواره شهدای سرپلذهاب با میزبانی سرپلذهاب برگزار شد و 40 بوکسور طی دوروز با هم به رقابت پرداختند.

این مسابقات در 10 وزن برگزار شد که بوکسورهای سرپلذهابی توانستند در 8 وزن از اوزان مختلف به قهرمانی برسند تیم استان کردستان و استان مرکزی هم هرکدام در یک وزن قهرمان شدند.

این رقابتها با حمایت مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر سرپلذهاب برگزار گردید.

براین اساس سهیل بشیری در وزن 49kg، ادریس فتحی در وزن 60kg ، امیدحیدری در وزن 64kg ، بیژن کسائی دروزن 69kg، هومن عبدی دروزن 75kg ، علی الیاسی دروزن 81kg ، جوادعزیزی دروزن 91kg ، واحسان ایزد در وزن +91kg از سرپلذهاب ، مهدی خسروی در وزن 52kg از کردستان و مهدی رخشان در وزن 56kg از استان مرکزی در اوزان مختلف به قهرمانی رسیدند.

فرماندار سرپلذهاب در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ما گفت : ورزش در سرپلذهاب بعد از زلزه رشد چشمگیری داشته و مجموعه های ورزشی با حمایت مسئولین به سرعت جهت استفاده ورزشکاران مرمت ودراختیار قرارگرفت.

محبت جمالی نیا بااشاره به نقش ورزش در تقویت روحیه جوانان افزود : پس از زلزله مسابقات وجشنواره های مختلف ورزشی در شهرستان برگزار شده که نقش مهمی در شور و نشاط جوانان دارد.

وی تصریح کرد : رقابتهای چهارجانبه بوکس شهرستان نیز با عنوان یادواره شهدای سرپلذهاب با حضور تیمهای مرکزی،کرمانشاه،کردستان و یک تیم از شهرستان و با میزبانی هیئت بوکس شهرستان و حمایت مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

ایشان بابیان اینکه سرپلذهاب دارای استعدادهای نهفته ای دررشته های مختلف ورزشی است اذعان داشت : ورزشکاران شهرستان در میادین مختلف ورزشی استانی وملی همواره افتخار آفرینی کرده ودراین مسابقات نیز توانستند بااقتدار به قهرمانی برسند.

فرماندار شهرستان تصریح کرد : برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در شهرستان باحمایت مسئولین و نهادهای مختلف در شهرستان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام / 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد