مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه:

امسال چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مالیات در شهرستان صحنه پرداخت شده است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 307095|09:10 - 1397/11/25
نسخه چاپی
امسال چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مالیات در شهرستان صحنه پرداخت شده است
پایگاه خبری امروله : مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت:مالیات پرداخت شده از سوی اداره مالیات به شهرستان صحنه را ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.

به گزارشامروله، 

هادی ملکشاهی در گفتگویی، اظهار داشت: از سال۹۳تا۹ماهه سالجاریبیش از۵۰۰میلیارد تومان مالیات از محل درآمدهای مالیاتی اداره مالیات استان به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری های شهرستانهای استان برای اجرای پروژه های عمرانی پرداخت شده است.

 

وی افزود: به دهیاری‌ها، شهرداریها و بخشداریهای شهرستان اسلام آباد غرب از سال۹۳تا کنون۳۱میلیارد و۵۰۰میلیون تومان مالیات جهت اجرای پروژه های عمرانی پرداخت شده است که۸میلیارد و۲۰۰میلیون تومان این میزان طی امسال پرداخت شده است.

 

 

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه از پرداخت۱۳میلیارد و۶۰۰میلیون تومان از محل منابع مالیاتی به شهرستان پاوه خبر داد و افزود: از این میزان امسال بیش از۴میلیارد و۱۰۰میلیون تومان از سوی اداره مالیات به شهرستان پاوه پرداخت شده است.

 

وی میزان مالیات پرداخت شده توسط این اداره به شهرستان ثلاث باباجانی را۸میلیارد و۷۰۰میلیون تومان اعلام و عنوان کرد:  ۲میلیارد و۶۰۰میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شده است.

 

ملکشاهی بیان کرد: همچنین به شهرداری‌ها، دهیاریها و بخشداریهای جوانرود۱۵میلیارد و۵۰۰میلیون تومان مالیات از سال۹۳پرداخت شده است که۴میلیارد و۴۰۰میلیون تومان از این میزان متعلق به امسال بوده است.

 

وی از پرداخت هشت میلیارد و۹۰۰میلیون تومان مالیات برای اجرای طرح های عمرانی شهرستان دالاهو خبر داد و گفت:۲میلیارد و۸۰۰میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شده است.

 

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه مالیات پرداخت شده به شهرستان روانسر را۱۰میلیارد و۷۰۰میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: از این میزان در۹ماه امسال۳میلیارد و۲۰۰میلیون تومان برای اجرای طرح های عمرانی روانسر پرداخت شده است.

 

وی ادامه داد: به شهرداریها، دهیاریها و بخشداریهای شهرستان سرپل ذهاب از سال۹۳تاکنون۱۸ میلیارد و۶۰۰میلیون تومان مالیات پرداخت شده است که۵میلیارد و۳۰۰میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شده است.

 

ملکشاهی از پرداخت۱۹میلیارد تومان مالیات به شهرستان سنقر خبر داد و بیان داشت:۵میلیارد و۳۰۰میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شد.

 

 

وی مالیات پرداخت شده از سوی اداره مالیات به شهرستان صحنه را۱۶میلیارد و۳۰۰میلیون تومان اعلام و بیان کرد: چهار میلیارد و۶۰۰میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شد.

 

 

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: از سوی اداره مالیات استان کرمانشاه۴میلیارد و۶۰۰میلیون تومان مالیات از سال۹۳به شهرستان قصرشیرین پرداخت شده که یک میلیارد و۶۰۰میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شده است.

 

 

ملکشاهی سهم مردم گیلانغرب از تخصیص های مالیاتی را۱۳میلیارد و۴۰۰میلیون تومان اعلام و عنوان کرد:۳میلیارد و۹۰۰میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شده است.

 

 

وی با بیان اینکه۲۴میلیارد و۵۰۰میلیون تومان از سال۹۳به شهرداری ها، دهیاری ها و بخشداری های هرسین پرداخت شده که۵ میلیارد و۴۰۰میلیون تومان آن طی امسال تخصیص یافته، افزود: به شهرستان کنگاور۱۸ میلیارد تومان پرداخت شده که۴میلیارد و۵۰۰میلیون تومان آن مربوط به امسال بوده است.

 

 

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه اظهار داشت: برای اجرای پروژه های عمرانی شهرستان کرمانشاه هم از سال۹۳تاکنون بیش از۲۰۰میلیارد و۹۰۰میلیون تومان پرداخت شده است که۵۵میلیارد و۴۰۰میلیون تومان آن طی امسال پرداخت شده است.

 

 

وی مالیات را درآمدی پاک دانست و با تاکید بر اینکه این اصل نباید فراموش شود افزود: مالیاتی که آحاد جامعه پرداخت می کنند در همان جامعه صرف می شود.