فرماندار صحنه خبرداد

شهرستان صحنه در تدارک پذیرایی از مسافران نوروزی

سرویس: شهرستانکد خبر: 307100|09:21 - 1397/11/27
نسخه چاپی
شهرستان صحنه در تدارک پذیرایی از مسافران نوروزی
پایگاه خبری امروله : فرماندار صحنه گفت:صحنه از لحاظ داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی دارای شاخص‌های بالایی است و کمتر جایی از این ظرفیت‌ها بهره‌مند است.

به گزارشامروله،  فرماندار صحنه ضمن ابلاغ شرح وظایف تمامی دستگاه‌ها در ایام نوروز گفت: برنامه ریزی برای خدمات دهی مناسب به مسافران و معرفی توانمندی‌های شهرستان باید بصورت جدی در دستور کار مسئولان باشد تا در سال ۹۸  شهرستان صحنه  برجسته دیده شود.
 


وی با اشاره به تشکیل ستاد سفر‌های نوروز شهرستان صحنه  از بهمن سال جاری اظهار داشت: تمام ادارات مربوطه و اعضای ستاد از هم اکنون برنامه ریزی‌های لازم را جهت ارائه خدمات به میهمانان نوروزی در دستور کار خود قرار دهند.
 


رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان صحنه ادامه داد: صحنه از لحاظ داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی دارای شاخص‌های بالایی است و کمتر جایی از این ظرفیت‌ها بهره‌مند است.
 



 وی با اشاره به جاذبه های طبیعی و تاریخی  صحنه  گفت: سراب زیبای صحنه یکی از  مکان های جلب و دیدنی است که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می کند.

 


وی گفت:صحنه دارای طبیعتی زیبا و دلچسب  آبشارهای بی نظیر  (دربند و گروس)، پلهای تاریخی و بزرگ و بقاع متبركه فراوان و و پیشینه تاریخی، فرهنگی چند هزار ساله  فرصت خوبی برای پذیرایی از گردشگران فراهم آورده است.