سرلشکر باقری:

هیچ قدرتی جرأت تهدید نظامی ایران را ندارد/ پاسخ به تحرکات دشمن

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 307134|12:04 - 1397/11/29
نسخه چاپی
هیچ قدرتی جرأت تهدید نظامی ایران را ندارد/ پاسخ به تحرکات دشمن
قم - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچ قدرتی جرأت جسارت تجاوز و تهدید نظامی ایران را ندارد، گفت: امنیت کشور در منطقه بی‌نظیر است.

به گزارشامروله، سرلشکر محمد باقری صبح دوشنبه در جمع نیروهای مسلح استان قم که در حسینیه ثارالله سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد، به حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: این حضور در شرایط بد اقتصادی و فشار روانی دشمن برگزار شد، نشانه درک بالا و بصیرت مردم انقلابی ایران است که پاسخی دندان شکن به دشمنان انقلاب دادند و این وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه کسانی که در خارج کشور زندگی می‌کنند قدر این انقلاب را بهتر می‌فهمند، گفت: کشور ایران در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب حقارت های بسیاری را تجربه کرده است ولی امروز امنیت کشور در منطقه بی‌نظیر است و نیروهای مسلح در تامین این امنیت نقش مهمی دارند و برادری و همدلی نیروهای مسلح کشور را بسیار زیاد و بی نظیر است که این وحدت از برکات انقلاب است.

استقلال و آزادگی ایران در جهان نمونه‌ای ندارد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه کسی جرأت جسارت تجاوز و تهدید نظامی ایران را ندارد و استقلال و آزادگی ایران در جهان نمونه‌ای ندارد، گفت: در طول ۴۰ ساله گذشته پس از پیروزی انقلاب همواره ناامنی‌های در مرزهای کشور و توطئه‌ دشمنان علیه نظام اسلامی و مردم وجود داشته است و دشمنان همواره دنبال شوک کوتاه مدت بوده‌اند و می‌دانند تهدید نظامی بی فایده است.

وی با تأکید بر اینکه نباید در مقابل تهدیدات دشمن واهمه داشت، گفت: پیروزی نهایی با ملت ایران است و این کشور پرچمدار حق در جهان است و یقینا مستکبران شکست خواهند خورد.

ناامنی مانع سرمایه‌گذاری در کشور نیست

سرلشکر باقری با بیان اینکه ناامنی در همه کشورها وجود دارد و هیچ مقامی نمی‌تواند ادعا کند وجود ناامنی مانع سرمایه‌گذاری در کشور است، گفت: با وجود امنیت موجود در کشور امکان سرمایه‌گذاری و ایجاد هر نوع زیرساختی فراهم شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همواره در برابر انواع تهدیدها به خوبی ایستاده‌ است و در آینده هم خواهد ایستاد، گفت: گروهک منافقین که طی سالها بیش از ۱۷ هزار نفر را به شهادت رسانده اند امروز به دریوزگی و حقارت گرفتار شده‌اند و برای خوش خدمتی برای اروپا و امریکا جاسوسی می‌کنند.  

وی به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این بیانیه‌ای نورانی، عمیق و چراغ راه آینده انقلاب است و بر اساس آن مردم با درک وضعیت گذشته و شناخت ضرورت‌های پیشرو با صبر، استقامت، ایستادگی و پایداری مسیر آینده انقلاب را ادامه خواهند داد.  

تأکید بر ارتقای توان دفاعی نیروهای مسلح کشور

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه ایران اسلامی باشکوهتر از قبل با افتخار از شهدا و امام راحل و تاریخ خود یاد می‌کند، ‌ گفت: امروز امنیت کامل در مرزهای کشور وجود دارد و قدرت نظامی و دفاعی کشور به اندازه‌ای است که هرگونه تهدید را در صدها کیلومتر دورتر از مرز پاسخ می‌دهد.

وی ارتقای توان دفاعی نیروهای مسلح کشور را از مطالبات همیشگی مقام معظم رهبری دانست و گفت: بازدارندگی فعال و پایداری که امروز در کشور وجود دارد به دلیل از آمادگی بالای نیروهای مسلح است که به برکت خون شهدا، درایت فرمانده معظم کل قوا و ایثار و فداکاری نیروهای مسلح به دست آمده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تأکید کرد: تحرکات بزدلانه دشمنان و اقدامات اخیر آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و این اقدامات زبونانه از آتش خشم ملت در امان نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد