با حضور مسئولین

دو کانون سلامت محله شهرستان صحنه افتتاح شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 307227|01:07 - 1397/12/13
نسخه چاپی
دو کانون سلامت محله شهرستان صحنه افتتاح شد
پایگاه خبری امروله :مراسم افتتاحیه دو کانون سلامت محله، با حضور معاون فرماندار، و سایر مسئولین در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، مراسم افتتاحیه دو کانون سلامت محله،با حضور معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رؤسا و نمایندگان ادارات و ارگانهای نظامی و انتظامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، نماینده و اهالی محله های بسیج و جوادآباد صحنه، در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه برگزار شد.

 
 
در ابتدای این مراسم، دکتر احسان مهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، ضمن بیان خیرمقدم به حاضرین در جلسه، به تبیین اهداف تشکیل کانون سلامت و مجمع سلامت محله پرداخت.
 
 
وی با تاکید بر اینکه بی توجهی به امر سلامت در جامعه، همه ابعاد زندگی را مختل می نماید، گفت: در این کانون ها، مشکلات سلامت محله شناسایی و اولویت بندی گردیده و نتیجه توسط نمایندگان کانون  سلامت محلات، شناسایی، مطرح و  دسته بندی می شوند و در نهایت به منظور یافتن بهترین راه حل، در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
 
 
 
دکتر مهری در ادامه افزود: مسئله ی سلامت، مسئله ی فردی و یا منحصر به دستگاه خاصی نیست و اگر مشارکت بخش ها، سازمان های دولتی و غیر دولتی و آحاد جامعه را نداشته باشیم، سلامت به آن هدف اصلی خود نخواهد رسید.
 
 
دکتر مهری مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی در راستای برقراری عدالت اجتماعی، ارتقاء سواد سلامت جامعه و افزایش امید به زندگی را از مهمترین اهداف راه اندازی کانون های سلامت محلات عنوان کرد.
 
 
در ادامه این مراسم، مهندس حقی ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از راه اندازی کانون های سلامت محله، گفت: امروزه برای رفع مسائل و مشکلات موجود، نیازمند حضور آحاد مردم جامعه هستیم و لازم است با مشارکت مردم و مسئولین در جهت رفع مشکلات مرتبط با سلامت و رفاه جامعه و در جهت ارتقاء سلامت گام برداریم.
 
 
در پایان مراسم نمایندگان مردمی کانون سلامت محله  های جوادآباد و بسیج، برخی از مشکلات محله خود را عنوان نموده و مهندس محمدی نژاد شهردار صحنه، به عنوان مسئول رفاه شهروندان و با همکاری مسئولین شهری، توضیحات و راه حل برون رفت از مشکلات مطرح شده ارائه نمودند.


ب
ا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد