فرماندار صحنه :

400 اصله نهال در مسیر چهار چشمه دربند صحنه کاشته شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 307279|09:10 - 1397/12/20
نسخه چاپی
 400 اصله نهال در مسیر چهار چشمه دربند صحنه کاشته شد
پایگاه خبری امروله : فرماندار صحنه گفت : اگر بخواهیم آینده بهتری داشته باشیم، باید در راه حفظ، احیا و توسعه این منابع بیش از پیش بکوشیم.

به گزارشامروله،  در هفته منابع طبیعی و هم زمان با چهلمین روز درگذشت مرحوم منصورشعبانی که اخیرا در حین کوهنوردی در ارتفاعات بیستون دچار حادثه منجر به فوت شده بود همنوردان آن مرحوم بهمراه فرماندار، رئیس جمعیت هلال‌احمر و تعدادی از همکاران به منظور گرامیداشت همنورد خود دریک حرکت پسندیده اقدام به کاشت 400 اصله نهال در مسیر چهار چشمه دربند صحنه نمودند.

 

 

نورالدین فرزادی‌پور فرماندار صحنه در این مراسم ضمن تحسین این کار زیبا عنوان کرد: منابع طبیعی هر جامعه، ثروت خدادادی آن جامعه است که فقط به نسل حاضر تعلق ندارد، بلکه  میراثی است که باید برای آیندگان باقی بماند.

 

 

او افزود: اگر بخواهیم آینده بهتری داشته باشیم، باید در راه حفظ، احیا و توسعه این منابع بیش از پیش بکوشیم. در غیر این صورت، با محیط‌زیست تخریب نمی‌توانیم زندگی خوبی داشته باشیم وبه  آیندگان هم بدهکار خواهیم بود،

 

 

 فرماندار صحنه گفت: چقدر پسندیده وزیباست که مردم ما با نیت خیر و نیکوکارانه در توسعه فضای سبز شهرستان مشارکت کنند و باید تلاش کنیم با تبلیغ روحیه دوست داشتن محیط‌زیست این علاقه‌مندی را به فرهنگ عمومی تبدیل کنیم تا همه مردم ما بجای رسوم ناصحیح به قصد تجلیل از دیگران با اجرایی تصمیمات شایسته با کارهای خیرخواهانه و توجه دادن به منافع عمومی با آداب ورسوم صحیح جایگزین کنیم که کارآمرور شما خوبان یک قدم مثبت  در این راستا بود.