مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه عنوان کرد:

برگزاری تور رایگان گردشگری کرمانشاه در ایام نوروز

سرویس: اخبار استانکد خبر: 307307|11:32 - 1397/12/22
نسخه چاپی
برگزاری تور رایگان گردشگری کرمانشاه در ایام نوروز
مرصادنیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از برگزاری تور رایگان گردشگری در ایام نوروز خبر داد.

به گزارشامروله، سجاد سلیمانی اظهار داشت: طرح تور رایگان گردشگری ویژه ایام نوروز از ۲۹ اسفند تا ۱۲ فروردین ماه با اختصاص چندین دستگاه تاکسی ون با طراحی متناسب با ایام نوروز در محل طاقبستان جهت انتقال رایگان میهمانان و مسافران نوروزی به اماکن تاریخی و دیدنی شهر کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: امداد تاکسی رایگان سازمان تاکسیرانی به منظور خدمت رسانی به تاکسی مهمانان نوروزی اختصاص داده خواهد شد، همچنین نظارت بر پاکیزگی و شستشوی تاکسی‌ها و توزیع برش رایگان کارواش در بین تاکسی‌ها در ایام تعطیلات نوروزی و پذیرایی از میهمانان نوروزی در لحظه تحویل سال نو، با شیرینی و سوغات محلی شهر کرمانشاه در فرودگاه و پایانه‌های مسافربری از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام نوروز است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از استقرار چندین دستگاه تاکسی راهنمای گردشگر در میادین ورودی شهر به منظور راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی به شهر کرمانشاه و استقرار خودروهای واحد گشت و بازرسی سازمان در میادین و مبادی ورودی شهر جهت نظارت و راهنمایی مسافران ورودی به شهر و نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته ویژه ایام نوروز دانست.

وی بیان داشت: تشکیل گشت‌های مشترک با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تاکسیرانی جهت نظارت ویژه بر وجوه اخذ شده از مسافران تا پایان تعطیلات نوروزی، برگزاری کلاس‌های آموزشی آشنایی با صنعت توریسم و گردشگری ویژه تاکسی‌های فرودگاه و پایانه‌های مسافربری با همکاری میراث فرهنگی و شیفت بندی پرسنل اداری و اجرایی سازمان جهت خدمات رسانی مطلوب در ایام نوروز در دستور کار قرار دارد.

سلیمانی بیان داشت: به منظور تبریک سال نو و اطلاع رسانی به شهروندان و گردشگران نوروزی نیز بنر تبریک سال نو تبلیغات محیطی در برخی نقاط سطح شهر و نیز در قالب پوسترهای تبریک سال نو بر روی تاکسی‌ها انجام و نصب خواهد شد.