طی مراسمی:

جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره کار شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 307316|10:58 - 1397/12/23
نسخه چاپی
جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره کار شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون ، کارورفاه اجتماعی شهرستان صحنه با حضور حجه السلام سلیمانی معاون اجتماعی تعاون استان کرمانشاه ، نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان صحنه و مسئولین مربوطه برگزارشد.

به گزارشامروله، جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون ، کارورفاه اجتماعی شهرستان صحنه با حضور حجه السلام سلیمانی معاون اجتماعی  تعاون استان کرمانشاه ، نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان صحنه و مسئولین مربوطه برگزارشد.
   
 

فرماندار صحنه در سخنانی اظهار داشت: اداره تعاون. کار .رفاه اجتماعی وظایف سنگینی را عهده دارمی باشد  شهرستان صحنه دربخش های مختلف صنعتی و کشاورزی وگردشگری دارای ظرفیتهایی است که این اداره می تواند با برنامه ریزی منطقی ومطالعه شده در شکوفایی اقتصاد ورونق کسب وکار نقش موثری را ایفا نماید .

 

وی افزود از سال گذشته و با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط دولت بخشی از مشکلات مرتفع گردیده است و فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال خوبی در حوزه های جدید بوجود آمده است .و سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های مختلف کمک شایان توجهی را در این راستا در توسعه شهرستان داشته اند و دولت هم از طریق اعطا تسهیلات کم بهره همراهی وحمایت لازم را از بخش خصوصی اعمال کرده.

 

 فرماندار شهرستان در پایان این جلسه ضمن  تقدیر و تشکر از خدمات  آقای دعایی در دوران تصدی ریاست اداره تعاون ، کارو رفاه اجتماعی شهرستان صحنه و آرزوی موفقیت برای آقای شهبازی بعنوان سرپرست جدید این اداره  تصریح کرد :  تکریم ارباب رجوع در مراجعه به ادارات امری مهم است و ما خدمت گذاران نظام مقدس ، وظیفه داریم در هر جایگاهی به ارباب رجوع احترام بگذاریم.