دادستان شهرستان صحنه:

۳۰ معتاد متجاهر در شهر جمع آوری گردید / پلمپ ۱۳ قلیان سرا در صحنه + تصویر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 307334|09:28 - 1397/12/26
نسخه چاپی
 ۳۰ معتاد متجاهر در شهر جمع آوری گردید / پلمپ ۱۳ قلیان سرا در صحنه + تصویر
پایگاه خبری امروله : دادستان شهرستان صحنه گفت : در راستای ارتقا نظم و امنیت عمومی ، پیشگیری از وقوع جرایم و نظارت بر تخلفات صنفی ۱۳ قلیان سرا سطح شهر صحنه پلمپ گردید.

یعقوب رستمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : در راستای ارتقا نظم و امنیت عمومی ، پیشگیری از وقوع جرایم و نظارت بر تخلفات صنفی با صدور دستور قضایی و نظر به تکالیف وزارتخانه های بهداشت و درمان و علوم پزشکی و صنعت معدن تجارت، در حضور نماینده ادارات ذیربط، با اقدام قاطع پلیس اطلاعات و امنیت ، نسبت به پلمپ ۱۳ قلیان سرا سطح شهر صحنه اقدام گردید.

 


 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ضمن تاکید بر حاکمیت قانون بر اجرای مستمر این طرح در سطح شهر ، بخش دینور و نیز روستاها تاکید نمود.

 


وی اهتمام دستگاه قضایی را در حفظ نظم و امنیت عمومی و  به افرادی که سودای ارتکاب  فعالیت های  مجرمانه را در سر دارند برخورد قاطع دستگاه قضایی را متذکر گردید.‌

 

رستمی با اشاره به اینکه  ۳۰ معتاد متجاهر از سطح شهر و اعزام به کمپ های ترک اعتیاد شده اند تصریح کرد : این اقدام در راستای ارتقا نظم و امنیت عمومی، پیشگیری از وقوع جرایم، اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر با صدور دستور قضایی، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر  در دست اقدام قرار گرفت.

 


دکتر رستمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، در پایان بر اجرای مستمر این طرح در سطح شهر ، بخش دینور و نیز روستاها تاکید نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد