گزارش خبری

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 307354|11:31 - 1398/01/05
نسخه چاپی
جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله: در پی اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر ورود جبهه بارشی به استان کرمانشاه ستاد بحران شهرستان صحنه در فرمانداری جلسه اضطراری تشکیل داد.

به گزارشامروله، در پی اعلام  هشدار هواشناسی مبنی بر ورود جبهه بارشی به استان کرمانشاه   امروز مورخه 05_01_98 ساعت 9صبح ستاد بحران شهرستان صحنه  در فرمانداری جلسه اضطراری تشکیل داد.

 

 

دراین جلسه نورالدین فرزادی پور فرماندار صحنه ضمن تبریک سال نو هدف از فرخوان این جلسه را ایجاد آمادگی برای پیشگیری و مقابله با سیلاب های احتمالی عنوان کرد وی از مدیران عضو شورای هماهنگی خواست تا در محل شهرستان حضور داشته و تدابیر لازم را برای آمادگی اتخاذ نمایند.

 

 

در ادامه مقرر گرددید که کلیه دستگاه های شورای هماهنگی مدیریت بحران با توجه به بارندگی شدید در یوم جاری و روزهای آتی تا پایان تعطیلات آمادگی لازم را داشته باشند.

 


سرکشی مسئولین از روستاهاو نقاط در معرض خطر شهرستان صحنه ،تدابیر ایمنی لازم برای رانش زمین در منطقه توریستی دربند توسط شهرداری ،سرکشی از رودخانه ها و کانالهای آب موجود در روستاها و نقاط حادثه خیر توسط امور آب و جهادکشاورزی از مهمترین مصوبات این ستاد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد