۲۲ محور مواصلاتی کشور مسدود شدند/اعلام برخی محورهای جایگزین

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 307362|12:52 - 1398/01/05
نسخه چاپی
۲۲ محور مواصلاتی کشور مسدود شدند/اعلام برخی محورهای جایگزین
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن ۲۲ محور در کشور به دلایل مختلف از جمله شرایط جوی خبر داد.

به گزارشامروله، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت محورهای مسدود شده کشور با بیان اینکه تا امروز ۵ فروردین ماه، ۲۲ محور به دلایل مختلف مسدود است، اظهار کرد: محوراولنگ–شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی، محور دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز به علت عدم ایمنی کافی،حورپونل- خلخال در استان گیلان به علت ریزش کوه، محور سی سخت -پادنادر استان کهگیلویه و بویراحمد و محورگنجنامه- تویسرکان در استان همدان نیز به علت عدم ایمنی کافی مسدود هستند.

وی درباره دیگر محورهای مسدود نیز بیان کرد: در استان کردستان محور فرعی سروآباد - پاوه (گردنه ته ته) به علت یخ زدگی و عدم ایمنی کافی، محور تنکابن فرعیتوکله(پلتوکله) در استان مازندران به علت سیل و تخریب پل و در استان مازندران محور چمستان فرعی درکاپیبه علت عدم ایمنی کافی مسدود شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محور روستایینسارشهرستانچرداولدر استان ایلام به علت رانش زمین مسدود شده است، گفت: در استان ایلاممحورزرنه-سوماربه علت عملیات راهسازی مسدود است و محور قدیمچذابهدر استان خوزستان به علت بالا آمدن آب دریاچههور، محور کوهرنگ - مسجد سلیمان (گردنه شاه منصوری) در استان چهارمحال و بختیاری به علت بارش برف و خطر سقوط بهمن مسدود شده است.

رحمانی با بیان اینکه محور شاهرود-آزادشهر (محدوده خوش ییلاق-آزادشهر) در استان سمنان به علت ریزش کوه مسدود است و مسیر جایگزین محور سمنان-فیروزکوه، در محور گرگان-آققلادر استان گلستان به علتآبگرفتگی، محور دیباج - گلوگاه در استان مازندران به علتآبگرفتگی، جنوب محورهایدلگان- ایرانشهر ودلگان- بزمان در استان سیستان و بلوچستان به علت طغیان رودخانه‌های محلی، محور خمیر به لنگه در استان هرمزگان به علت بارش باران و طغیان رودخانه، محور فرعی خواجه نفس بهگمیشاندر استان گلستان به علت بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه مسدود است.

وی در پایان اظهار کرد: محوردلگان-ذهکلوتدر استان سیستان و بلوچستان به علت بارش باران و طغیان رودخانه مسدود است. محور فرعیزیاتعلی-باشنگیدر استان هرمزگان به علت بارش باران و طغیان رودخانه، محور ایرانشهر - خیرآباد در استان سیستان و بلوچستان به علت بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه و محور فرعی ایرانشهر -مهرستاننیز به علت بارش باران و طغیان رودخانه مسدود است.