گزارش خبری

روستاهای منطقه گروس شهرستان صحنه همچنان در تاریکی به سر می برند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 307421|12:48 - 1398/01/15
نسخه چاپی
 روستاهای منطقه گروس شهرستان صحنه همچنان در تاریکی به سر می برند
پایگاه خبری امروله : بارندگی شدید چند روز گذشته که با سیلاب در نقاط مختلف شهرستان صحنه آغاز شد خسارات زیادی به بخش های مختلف زیربنایی، راههای ارتباطی، تاسیسات برق رسانی ، آبرسانی و بناهای مسکونی منطقه بویژه روستاهای منطقه گروس وارد کرده است.

به گزارشامروله، بارندگی شدید چند روز گذشته که با سیلاب در نقاط مختلف شهرستان صحنه آغاز شد خسارات زیادی به بخش های مختلف زیربنایی، راههای ارتباطی، تاسیسات برق رسانی ، آبرسانی و بناهای مسکونی منطقه بویژه روستاهای منطقه گروس وارد کرده است.

 

به علت تخریب راههای دسترسی به آسانی نمی توان خطوط انتقال را اصلاح و آب آشامیدنی این روستاها را وصل کرد ضمن این که آب آشامیدنی و روشنایی برخی از روستاها نیز به علت قطعی برق، با گذشت 4 روز همچنین قطع شده است.

 

اگر چه تلاش نیروهای ادارات خدمات رسان را نمیتوان نادیده گرفت ولی با توجه حجم زیاد جمعیت ساکنان این منطقه برای رفع سریع این مشکل نیازمند اقدام جهادی است چراکه هم اکنون در این روستاها با تانکر آب رسانی می شود .

 

در بخش کشاورزی نیز خسارت زیادی وارد شده است و باغات و مزارع و تجهیزات کشاورزی آسیب جدی وارد شده است.

 

 

 

سپاه تنها ارگانی بود که به صورت قوی در منطقه ظاهر شد

 

یکی از اهالی روستای علی آباد در گفتگو با امروله عنوان کرد : تنها ارگانی که پس از وقوع سیل در کنار ما آمد سپاه بود و از همان ساعات اولیه کار خود را جهت ساماندهی خرابی بوجود آمده به کار بست.

 

وی ادامه داد : همه ما از اقدام جهادی سپاه در خصوص احداث پل تخریب شده تقدیر می نماییم چرا که سپاه تنها ارگانی است که قوی ظاهر شد.

 

این فرد گفت : اهالی روستای منطقه گروس نیازمند تیم پزشکی نیز هستند و اعزام گروه های جهادی درمانی و پزشکی در این منطقه می تواند بسیار مفید باشد