امام جمعه شهرستان صحنه:

نوک پیکان دشمنی دولت های استکبار به سمت سپاه است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 307422|15:08 - 1398/01/16
نسخه چاپی
نوک پیکان دشمنی دولت های استکبار به سمت سپاه است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت :دشمن به نقاط قوت ما از جمله سپاه تمام توان خود را به کار بسته است و میخواهد خدشه ای به آن وارد کند ولی به لطف الهی تمام نقشه های شوم آنان نقش بر آب شده است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: پیامبر اکرم صلی الله علیه فرمود شعبان ماه من است و رمضان ماه خداوند متعال و هر کسی حتی یک روز در این ماه روزه بگیرد پاداش های بسیاری را آن خود کرده است.

 

وی ادامه داد: سوم شعبان ، روز میلاد امام حسین علیه السلام را روز پاسدار نامیده شده است . سپاهی که با روحیه شهادت طلبی خود برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلاوری های بسیاری را خلق کرده اند باید گفت که سپاه هدیه ای از سوی خداوند به ما بود.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی خاطر نشان کرد: دشمن به نقاط قوت ما از جمله سپاه تمام توان خود را به کار بسته است و میخواهد خدشه ای به آن وارد کند ولی به لطف الهی تمام نقشه های شوم آنان نقش بر آب شده است.

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه سپاه در حوزه های مختلف خوب عمل کرده است تصربح کرد: واقعا اگر سپاه نبود کشور هم نبود .

 

 

دکتر الیاسی گفت: داریم به سالروز قطع ارتباط جمهوری اسلامی ایران با آمریکا نزدیک می شویم.  این روز ، پیام های بزرگی را برای همه ما دارد چرا که قطع ارتباط با آمریکا نه تنها برای ما هیچ پس رفت نداشته است بلکه یک سکوی پیشرفت در حوزه های مختلف  بوده تا با استفاده از تخصص جوان های ما قله های ترقی را یکی از دیگری فتح کنیم.

 

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: بیش از ۴۰۰ روستا در سیل اخیر دچار مشکل شدند ولی سپاه و ارتش و سایر نیروها در همان ساعات اولیه جهت کمک به سمت آنان رفتند و عملیات نجات و اسکان  را آغاز کردند که جای تشکر دارد.

 

 

وی یادآور شد : سیل یک عامل طبیعی دارد که در همه نقاط جهان رخ می دهد ولی دشمنان ما داشتند این عامل طبیعی را یک ابزار برای اختلاف افکنی بین مردم و مسئولین به کار می بستند ولی جز روسیاهی چیزی برای دشمنان باقی نماند.

 

 

کانال خبری امروله

@amroolahh

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد