با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد؛

آیین افتتاح سینما فرهنگ در اسلام آبادغرب+تصاویر

سرویس: اخبار استانکد خبر: 307483|11:13 - 1398/01/25
نسخه چاپی
آیین افتتاح سینما فرهنگ در اسلام آبادغرب+تصاویر
آیین افتتاح سینما سیار فرهنگ با حضور مسئولین شهرستان و با اکران رایگان فیلم سینمایی قانون مورفی در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشامروله، ، به نقل از اسلام آباد خبر، شامگاه روز شنبه 24 فروردین98 آیین افتتاح سینما سیار فرهنگ با حضور مسئولین شهرستان و با اکران رایگان فیلم سینمایی قانون مورفی در اسلام آبادغرب برگزار شد.

فرماندار اسلام آبادغرب در این آیین اظهار کرد: سینما یک صنعت است و فعالیت  صنعت هم با گردش مالی امکان پذیر است.در صورتی همیشه سینما فعال می ماند و می توان فیلم های روز را دید که مردم به سینما بیایند.

وی ادامه داد: باید در داخل سبد فرهنگی خود حتما در هفته و یا ماه سینما را قرار دهید و به همراه خانواده استفاده کنید.

 

دکتر کریمی اذعان کرد:تلاش ارشاد برای ایجاد سینمای ثابت در شهرستان اسلام آبادغرب قابل تقدیر است و اینها زمانی می تواند ادامه دار باشد که مردم فرهنگ دوست اسلام آبادغرب به سینما بیایند و سینما را برای لحظات شادی خود انتخاب کنند .

 

دکتر تیموری معاونت هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اعلام  تخصیص 100میلیون تومان برای تجهیز سینما در اسلام آبادغرب، خبر خوبی برای مردم  عزیز شهرستان بشارت داد.

وی در با اشاره به سبقه سینما در شهرستان، ابراز امیدواری کرد که همچون گذشته سینما در شهرستان رونق پیدا کند.

دکتر تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در حاشیه این مراسم گفت: سینما می تواند نقش مهمی در بستر رشد و پویایی شهرستان داشته باشد و می تواند در بحث موضوعات آسیب های اجتماعی نقش آفرین باشد.

وی افزود: انتظار داریم با حضور مردم و حمایت های مسئولین شهرستان این سینما بتواند جایگاه خود را پیدا کند.

هوشنگ رزمدیده مدیر موسسه مردم نهاد صعود بنیاد سبز و اکران کننده این سینما سیار در شهرستان، عنوان کرد: امروز سینما سیار فرهنگ با حمایت مسئولین شهرستان بصورت رایگان برای مردم عزیز اسلام آبادغرب اکران شد که  این فرهنگ  در شهرستان می تواند روند رو به رشدی داشته باشد، به شرطی که  مورد حمایت مردم و مسئولین قرار گیرد.

وی افزود: این سینما  با اکران فیلم های روز سینمای کشور به مدت 10 روز در سه سانس 9:30 الی11  ، 15 تا 17  و 18 تا 20 در تالار شهرداری اسلام آبادغرب اکران می شود، انشاءالله که مورد پسند همشهریان عزیز قرار بگیرد.

تصاویر تکمیلی: 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد