امشب آخرین فرصت انتخاب رشته در کنکور دکتری ۹۸

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 307533|11:52 - 1398/02/03
نسخه چاپی
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته در کنکور دکتری ۹۸
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ تا ساعت ۲۴ امشب سوم اردیبهشت فرصت دارند، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

به گزارشامروله، 

حسین توکلی در گفتگو باخبرنگار مهرافزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش از ۲۸ فروردین ۹۸ منتشر شده و با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون، انتخاب رشته از ساعت ۱۲ روز شنبه ۳۱ فروردین ۹۸ آغاز شده است.

وی یادآور شد: از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۵۵۰ نفر زن و ۸۴ هزار و ۹۸۵ نفر مرد هستند.

توکلی گفت: از تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته، تا صبح امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه ۹۸ تعداد ۵۶ هزار و ۳۵۲ نفر یا به عبارت دیگر ۳۷ درصدمجازینانتخاب رشته کرده‌اند.

وی افزود: به داوطلبان مجاز اکیداً توصیه می‌شود تا ساعت ۲۴ امروز سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۹۸ فرصت دارند نسبت به ثبتکدرشتهمحل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰کدرشتهمحل در صورت وجود) در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد