گزاش

مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 307539|12:04 - 1398/02/03
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : مراسم تکریم و معارفه رؤسای آموزش و پرورش شهرستان صحنه با حضور " بسامی " معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ، فرماندار شهرستان ، بخشدار ، مدیران مدارس وکارشناسان اداری شهرستان صحنه برگزار شد .

به گزارشامروله، مراسم تکریم و معارفه رؤسای آموزش و پرورش شهرستان صحنه با حضور " بسامی " معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ، فرماندار شهرستان ، بخشدار ، مدیران مدارس وکارشناسان اداری  شهرستان صحنه برگزار شد .

 

معاون آموزش متوسطه دوم  اداره کل آموزش وپرورش استان ،حضور  مسئولین  شهرستان را در جلسه ، نشانگر تعلق خاطر همگان به آموزش وپرورش دانست و اشاعه این فرهنگ را در جامعه ارزشمند دانست

 

" نورالدین فرزادی پور  " فرماندار شهرستان  هم ضمن تشکر از حضار و تبریک ایام شعبانیه  و میلاد مهدی موعود (عج)از  زحمات و تلاشهای بی وقفه اکبر خزایی  رییس آموزش و پرورش شهرستان صحنه  در حوزه های مختلف آموزش و پرورش و همچنین از همراهی وی در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید تشکر و قدردانی نمود.

 

در ادامه " اکبر خزایی    به ارائه ی گزارش و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف آموزشی ،پرورشی و عمرانی، دوران ریاست خود پرداخت و از همکاری و همراهی همه ی مسئولین شهرستان و منطقه در امور مربوط به آموزش وپرورش و همچنین تلاشهای فرهنگیان تشکر وقدردانی کرد.

 

گفتنی است در حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه "ایرج کریمخانی " به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان صحنه  معرفی و از زحمات خزایی   مدیر پیشین این اداره تقدیر شد.