نماینده مردم کرمانشاه در مجلس مطرح کرد

تعطیلی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در بزنگاه بررسی پرونده‌های دولت

سرویس: اخبار استانکد خبر: 307543|11:16 - 1398/02/04
نسخه چاپی
تعطیلی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در بزنگاه بررسی پرونده‌های دولت
مرصادنیوز: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: هنگامی که جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پرونده های دولت قبلی را بررسی می کرد جلسات مرتب و به موقع برگزار می شد، اما حالا که نوبت بررسی پرونده های این دولت شده جلسات را تعطیل می‌کنند.

به گزارشامروله، عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاددر خصوص تعطیلی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: در سال گذشته با وجودی که جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی باید هر 15 روز یکبار تشکیل می شد، اما از وقتی که مفاسد این دولت مطرح شده تقریبا جلسات ستاد مذکور از سوی دبیر ستاد تعطیل شده است.

وی گفت: این در حالی است هنگامی که جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پرونده های دولت قبلی را بررسی می کرد جلسات مرتب و به موقع برگزار می شد اما از زمانی که مفاسد این دولت مطرح شده دیگر جلسه ای تشکیل نمی شود و اگر هم برگزار شود به صورت بسیار سطحی برخی از موضوعات مورد بررسی قرار می گیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولتمردان به اقدامات مربوط به سیل مشغول بودند و مسئولیت های رئیس جمهور را بهانه ای برای عدم تشکیل جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی می دانند در حالی که تنها جلسات این شورا نیست که تعطیل شده است.

وی تصریح کرد: جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی هم این گونه است چون حضور عده ای با ذائقه رئیس جمهور سازگار نیست و تحمل شنیدن صدای دیگری وجود ندارد از تشکیل جلسات امتناع می کند.

مصری با تاکید بر اینکه این شورا صددرصد قانونی است که باید تشکیل شود و امیدواریم این امر سریعتر محقق شود، افزود: مصوبات نهایی کارگروه هایی که پیش از این اقداماتی داشته اند، حتی انتخاب ریاست دانشگاه ها و بسیاری تصمیمات دیگر باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شود و تبعات عدم تشکیل جلسات مربوطه بر عهده مسئولین این شورا است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد