در ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

برگزاری ۵۰ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه و مساجد شاخص

سرویس: اخبار استانکد خبر: 307545|11:19 - 1398/02/04
نسخه چاپی
برگزاری ۵۰ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه و مساجد شاخص
مرصادنیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در ماه مبارک رمضان ۵۰ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه و مساجد شاخص استان برگزار می شود.

به گزارشامروله،  و به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، حجتالاسلامآیت عباسیان در جلسه شورای قرآن استان با موضوع برنامهریزیبرنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۵۰ محفل انس با قرآن و ۱۵ مراسم جز خوانی قرآن کریم در جوار بقاع متبرکه و مساجد شاخص استان در قالب طرح ضیافت الهی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۲۵۰ محفل انس با قرآن کریم در سطح استان برگزار کردیم که تلاش داریم در سال جاری هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی جلسات قرآنی را برگزار کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: فعالیت‌ها و جلسات تفسیر قرآن طی سال‌های گذشته با هماهنگی ائمه جمعه شهرستان‌ها برگزار شده و تا کنون کلاس تفسیر ۷ سوره از سور قرآن کریم به نحو مطلوب برگزار شده و الحمدالله مورد توجه مردم نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال سوره اسرا محور ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده گفت: امیدواریم جلسات تفسیر این سوره از قرآن کریم با حضور گسترده مردم و اصحاب قرآن برگزار شود.

حجتالاسلامعباسیان ادامه داد: کل موقوفات قرآنی در کل کشور به اندازه کرمانشاه نیست و این نشان دهنده پیشینه قرآنی کرمانشاه است و در حال حاضر باید در راستای توسعه و ترویج قرآن از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر پوشش جلسات و محافل انس با قرآن کریم در صدا و سیما مرکز کرمانشاه گفت: نیاز است جلسات و محافل انس با قرآن کریم که با حضور باشکوه و گسترده مردم برگزار می‌شود بازتاب خبری و تبلیغی خوبی از سوی صدا و سیما داشته باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد